oohsehun ve diğer 621.705 kişi beğendi
hopelesskingdom Bu kadar yakınımda olmana rağmen, bir o kadarda uzaksın...
14,543 yorumu gör
A: Her gönderinin altına yazdığın bu acıklı sözler kim için? Cidden çok merak ediyorum.
B: Benim tahminlerime göre, ya da hissettiklerime göre Sehun için yazıyor @A
C: Köprücük kemiğin olayım aç beni Jongin!!
D: Tanrı cidden senin dış görünüşün için çok uğraşmış olmalı.
E: Şuan yanında olup boynuna gömülerek uyumak isterdim...
F: Benim oppamla böyle hayaller kuramazsın!! @E
G: Tipe bakar mısınız? Tam bir çapulcu. HAHAHA!!
H: Jongin oppa! Seni çok çok çok seviyorum.
I: Şu kusursuz yüze sahip olmak için ne yapmamız gerekiyor?
İ: Ne yazık ki hiçbir zaman böyle bir yüze sahip olamayacağız... @I
J: Cidden bende merak ediyorum, bu güzel gönderilerin altına neden böyle cümleler yazdığını... @A
K: Sehun oppa yine Jongin'in fotoğrafını beğenmiş!!! Aman tanrım...
L: Sana olan aşkım hiçbir zaman dinmeyecek sanırım.
M: Sehun oppanın son paylaştığı gönderinin altındaki yazı senin için sanırım @hopeleskingdom
N: Siktir! Siktir. Sehun ve Jongin'in son paylaşımlarının altındaki durum birbirlerine yazılmış gibi.
O: Sehun ilk defa sayfasında özçekim bir paylaşım yaptı ve bu paylaşım kesinlikle Jongin'e
Ö: Iy! Cidden bu gerizekalı Sehun ve Jongin hiç yakışmıyor! Krystal ile daha fazla yakışıyorlardı.
P: HAHAHAHA! Salak falansın heralde? Sehun gibi bir taş dururken Krystal'da kimmiş @Ö
R: Jongin oppa, Sehun'un paylaşımının altına yorum yapmış!!
S: OHASİKTİR! @R
Ş: Ya cidden ikiside oldukça fazla yakışıyor ve çok şirinler! Sizi sonsuza dek destekleyeceğim...
T: Şuan kalbim ve beynim birbirine girmiş durumda! Ne yapacağımı şaşırdım! Sizi seviyoruz SEKAİ!
U: İnanamıyorum! Bir ship ismi bulabilmişsin! @T
Ü: Buraya yazmayı bırakında Sehun oppanın gönderisine koşun!!
V: #SEKAİ hastagi başlatıp ikisinin fotoğraflarını bir araya getirdiğimiz fotoshopları paylaşalım! Fighting!
Y: Ah, bu güzel bir fikir! Hemen bir fotoshop yapacağım. Umarım başlattığımız hastagi görürler...
Z: Göreceklerine inanıyorum @Y
------
Sehunun paylaşımını diğer bölümde atacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photographer ❁ Sekai
FanfictionJongin, arkadaşı Sehun'un çektiği fotoğraflar sayesinde sosyal medyada büyük bir kitleye sahip olmuştu, neredeyse herkes Jongin ve onun mükemmel yüzü ile vücudu hakkında konuşur olmuştu. Fanlarının git gide artmasıyla birlikte, aynı şekilde antileri...