oohsehun, real_pcy, starlightbaek, xiuminseok ve diğer 950.572 kişi beğendi
hopelesskingdom Fotoğrafı çeken Chanyeol için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. @real_pcy Dün takipçilerime açıklamam gereken bir gerçek olduğunun farkına vardım. Biraz sonra açıklayacağım şeyi uzun zamandır hisseden ve bilenler olacaktır. Ancak ben yinede akıllarda bir soru kalmasını istemiyorum. Sehun ile çıkıyoruz. Destekleyen desteklemeyen herkese şimdiden teşekkür ederim.
109.608 yorumu gör
A: Biliyordum! Biliyordum işte! Çıktıklarını biliyordum!!
B: Kaibaek shipleyenler bu saniyeden sonra ağlıyor...
C: Cidden çok mutlu oldum. Sizleri sonuna kadar destekleyeceğim. Bundan şüpheniz olmasın
D: Iyyy, ilişkilerini doğrulamışlar. Bir tiksinme geldi öğkk...
E: Keşke eskiden suçsuz yere gömülen kızlar değilde sizin gibi hayvanlar gömülseymiş... @D
F: Yaa ama siz çok sevimlisiniz. Umarım chanyeol ile aranız düzelmiştir? @hopelesskingdom
hopelesskingdom: Aramız gayet iyi. Tüm sorunlarımızı çözdük :) @F
G: Herşeyin tatlıya bağlanmasına sevindim. Hem arkadaşlıklarınızı hemde ilişkinizi kurtarmışsınız :')
H: Canım acıyor Jongin oppağ. Bunu bana nasıl yaparsın. Nasıl benim üstüme gül koklarsın? Hah?!
I: Sehun oppa ve Jongin oppanın çıkması cidden çok iyi bir durum. Birbirlerini ne kadar fazla sevdiklerini göremiyor musunuz? Şahsen ben onlar için mutluyum...
J: Krystal unnie bunları görünce ne yapacak acaba?
K: Ne yaparsa yapsın. Bizene? Önemli olan Jongin ve Sehun'un mutlu olması. @J
L: Krystal'ın bir ilişkisi var umurunda olacağını sanmıyorum. Sadece destekler.
M: Sehun utanıyor mu? Fotoğrafı beğenmesine rağmen yorum yapmıyor? Çekinme oppa! Sizi destekliyoruz! @oohsehun
N: Utanıyor olabilir. Bende olsam bende utanırdım. Bunca kişi ilişkiniz hakkında yorumda bulunuyor vs. @M
O: Mutlu olursunuz umarım. Her ne kadar ikinizi shiplemiyor olsam bile...
P: İkinizdende şuandan itibaren tiksiniyorum. İlişkinizden nefret ediyorum. Sizden nefret ediyorum.
R: İkisini birbirine yakıştırmıyor veya shiplemiyor olabilirsin ancak saygı duymak zorundasın! Biz senin herhangi bir ilişkine karşı çıkıyor muyuz? Tanrı aşkına... @P
S: Sehun oppa sen öyle insanları dert etme. Biz sizin yanınızdayız. @oohsehun
T: Sehun yorum yapacak gibi durmuyor. Sanırım hala çekiniyor.
U: Siz nasıl insanlarsınız ya?! Hiç mi düşünmüyorsunuz? Jongin veya Sehun bu acımasız yorumumuzu okuduktan sonra ne hisseder diye? Duygusuz pisliksiniz hepiniz. Bende bu yüzden sizin gibilerden nefret ediyorum. @P
V: Cidden iki erkeğin bir ilişki içerisinde olması benim için her ne kadar tiksinç bir durum olsada, birbirinize yakıştığınızı söylemeden edemeyeceğim.
U: Mesela bunun gibi yorumlar yapabilirsiniz. Bakın Lgbt ilişki sevmemesine ve desteklememesine rağmen doğruları söylüyor. @V
Y: İkinizide çok seviyorum. Bir ömür boyu mutlu olun!!
Z: Sehun oppa! Artık bir yorum yapsan? Özledik seni... @oohsehun
-DM-
oohsehun: Herkes ilişkimizden tiksiniyor.
hopelesskingdom: Hayır öyle değil. Bizden tiksinenler olduğu gibi bize destek çıkanlarda var. Neden bardağın dolu tarafına bakmak yerine boş tarafına bakarak kendini üzüyorsun?
oohsehun: Yaptıkları acımasız yorumlar canımı yakıyor. Tam mutlu bir yorum yapmak için yorumlar bölümüne girmiştim ki birden fazla olumsuz yorum gördüm ve yorum yapmaktan vazgeçtim.
hopelesskingdom: Yorumları okumayı bırak ve sadece ilişkimize odaklan. Bak göreceksin. Böylesi daha iyi olacak.
oohsehun: Yapamıyorum Jongin... Yaptıkları yorumlar sürekli olarak kafama takılıyor ve kendimi tekrardan senin fotoğrafının altındaki yorumlarda buluyorum.
hopelesskingdom: Evdesin değil mi?
oohsehun: Evet neden?
hopelesskingdom: Hiç bir yere ayrılma. Birazdan oradayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photographer ❁ Sekai
FanfictionJongin, arkadaşı Sehun'un çektiği fotoğraflar sayesinde sosyal medyada büyük bir kitleye sahip olmuştu, neredeyse herkes Jongin ve onun mükemmel yüzü ile vücudu hakkında konuşur olmuştu. Fanlarının git gide artmasıyla birlikte, aynı şekilde antileri...