Pov AutorulIntro încăpere a celui mai luxos club din lume"Love's girls"zac trei cadavre.Sufletele lor sunt sus in ceruri.Ela a fost o persoana importanta pentru mulți oameni dar a fost dezamăgita ,fiindcă din cauza unor persoane ,totul sa ruinat,a devenit un iad fara sfirsit,lumea a devenit o parte a iadului întruchipata in niste fiinte neajutorate...ființe total nevinovate,dar totul din cauza ..cauza noastră a oamenilor care sunt diavolul întruchipat in oameni.Așa a fost Cris,iar acum arde in iad,pe cînd Misheli si Nastia se bucura de intilnirea cu părinții lor,se bucura ca au scăpat de coșmarul misterios si au ajuns in rai ,lumea care nu are probleme ,o lume fara de invidie ,dușmani si ura. O lume plina de căldură sufleteasca si plina de iubirea care Misheli nu a avuți pe pămint ,Ea a avut doar ura ,dușmani ,dar cel mai frumos lucru a fost prietenia .Insa trădarea care a suportato a făcuto un demon,întruchipat intro forma de înger ,o forma de înger care nu avea asemănare ,o biata copil fară dragoste părintească si atenția celor din jur.
Aveți grija de cei apropiați ,mine puteți sa Nui mai vedeți .
•°•°•°•°•°•° SFÎRȘIT•°•°•°•°•°•°•
~~~~~~~~~THE END~~~~~~~~~~
H. A. P. P. Y.
.deci va mulțumesc ca ați fost alaturi de mine ,va ador iepurașilor ,As dori sa va anunț ca doresc sa mai scriu o carte dar nu am ideea cea care ma ajuta sa o scriu.As dori sa ma ajutați sa o scriu.Dati-mi ideii la mesaj privat despre ce ați dori sa scriu adică titlul cărții ,iar eu voi vedea care titlu este dorit de mai multe persoana ip voi scrie si voi începe cartea ,iar acum va spun la revedere si ne vedem in mesaje private ,
Va pup scumppii mei si va mulțumesc ca nati ajuta si am ajuns locul #16in acțiune.
Pa pa ,nu vedem la alte cărți ,si sper ca îmi veți citi si cealaltă carte a mea DE LA DUSHMAN LA IUBIT.
pa pa....
CITEȘTI
fata noua
Adventureeste despre o fata care avea un trecut oribil ,si si la schimbat in una de tocilara.Fratele ei o umileste in fata prietenilor ,deoarece el este unul din bad-boy scolii ,iar ea o tocilara ,nimeni nu stie despre asta doar mama lor...insa ea se schimb...