schimbarea de look💅💇💄O fapta neasteptata.

1.6K 45 2
                                    

Am hotărît sâni fac o schimbare de look. Amy sunt blonda,port lentile de contact căprui.părul ini arata ca la media.Am aflat prin sursele mele ca Cristofer ca este in tara.hm am decis sa ne jukam un Pik.mam îmbrăcat cu o rochie neagra cu dantele aurii,pantofi negri cu pietricele aurii.
Miam luat genta, in ea am pus cătușele  si rujul meu de un ros aprins si merg spre clubul care știam ca el se duce mereu,Adică in clubl meu ,da da am club si 3 hoteluri de cinci stele.Am ajuns iar acolo ii vad pe paznici ,hn se pare ca Djo a mai angajat unul.

-Îmi pare rău dar nu aveti invitație.spune cel nou.

-Da ,tu chiar dorești concediat?

-Domnișoară îmi pare rău dar se pare ca va vom da cu forță .Albert.

Veni si Albert si cînd ma văzut

:

-Boss ,scuzatima ,el e nou Va rog treceți.

După il aud

:Ba boboanca asta e seful clubului.

-doamna ma scuzați.

-Nui nimik ești nou ,dar sa nu se repete.
 

Intru inautru si il zăresc pe Cris.

Ajung acolo si ii spun:

-Pupsik nu dorești un pic de joaka?

-Sigur păpușă ,

Ma luat de mina si neam dus intro cameră vip.La ușă a început sa ma sărute ,si mia muscat boza de jos.

Lam tirit in camera si ek a început sa ma dezbrace.Ma dezbrăcat si apoi eu pe el. Mi-am luat cătușele ,după spinare si el sarutinduma si ametit de băutură nu a observat ca iam pus cătușele.Apoi lam legat la ochi si iam zis:

Eu-Asteapta aici ,imediat vin.

El-O pisi joaca rău îmi place.

Eu-Nici nu știi cit de rău jok.

El-abia aștept sa te vad.

Mam îmbrăcat cu hainele mele si mam dus in camera de discoteca si leam spus ca se încheie seara ,fiindcă clubul a fost închiriat. Toți au plecat ,iar eu mam dus si miam discolorat parul ,si mi-am pus paric blond in cap.Mam dus la el si lam delegat de la ochi .Cînd ma văzut mia zis:

El-Ce e pisi,nu mai joci.

Eu-Pisi spumei lu nata si lu frateto care se pare ca nu ii mai ai ,hai sa facem cunoștință?

El-Cristofer.

Eu -Îmi pare bine Misheli tocilara. Si îmi dau peruca de pe cap.iar el rămîne uimit.

El.-Tu?nu poți fi oamenii mei au zis ca teau omorit.

-Hm oamenii tai ,te referi la sora ta?
Nastia da ?

-de unde o știi.

-Nastiaaaaa!

N-da boss!
.

C-Tu ,trădătoareo cum ai putut.?

N-Cum am putut?dar tu cum ai putut sa îmi omori iubitul si fratele ei Nik?a?

C-eu nu ți-am omorit iubitul.

N-Nu ,da,dar pe Nikita fratele ei de ce lai omorit,daca dorești sa știi el era iubitul neu.

C-Cce?nu are cum.Si tu ,tu tot ești cu ea.

Eu-dar cum ai crezut ca te voi lăsa așa ,apropo cumnata mea e mina mea dreapta la mafie ,si amu te vom omori,ghindeai ca vei putea dormi la noaptea asta ,nu uita mafia love's girls,e cea mai puternica .

C-a fost .Amu e alta din alta tara sunt sigur ca nu dorești sa o vezi ,dar o vei vedea.e mafia mea.
 

Eu-Cea din Roma?nu grasesti ,din cite stiu conducatorul e mereu cu o masca pe fata cu mina sa dreapta si ambele au un tatuaj,care nimeni nul poate face.Amu arata tatuajul.

C-Nnu pot sunt legat

Eu &N-Nu asta???

Întrebam noi ,iar el cînd se uita rămîne uimit.

C-Deci voi sunteți .?Curvelor .

Eu-Rau și făcut ca ai mințit ,si ca neai mințit.
Cînd deodata Nastia lua amrma si il împușcă pe Cris..

La împușcat ,era mort .După ce a văzut ca e mornuuuuuuuuuuuuu.
pus arma la tîmpla si a zis:

N-adio Ela mia părut bine sa te am ca cea nai buna prietena dar ma duc la iubirea nea ,la frații mei si la părinții nei,trăiește ți viață așa cum tu tio dorești,nu asculta pe alții,eu de sus te voi veghea ,adi...

Nu am mai terminat ca a apăsat pe trăgaci .

-Nastiiiiaaaaaaaa nuuuuuuuuuuuuu
Dar era prea tîrziu. Deja era moarta ,iar eu distrusa.Am luat arma si mi-am zis :

-Mama,tata,Nik ,Nastia mați distrus.Nu mai am ce trai.

Si am apasat .

................am murit.....................



Urmează

....•••..•.•.•°°•°•°•°€™™

fata noua Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum