Adio bro ,adio NY...
După zbor.
După zbor mam dus la un hotel de 5stele.
Mam cazat,si mam dus la plimbare.mergind așa am dat de o fata ,si ea a căzut
Eu-scuze nu am vrut,eu sunt Mișeli dar poți sami spui doar eli
??-eu sunt Anastasia,sau Nastia.
-Îmi pare bine.
Așa mam plimbat cu ea timp de vrio 5 ore si am aflat ca ea tot e din NY ,si ca Marius cu cris sunt frați ei dar au uitat de ia ,de vrio 6Ani nu sa mai dus la ei ,nici nu au mai vorbit.
Pov.Nik.
Nici nu îmi vine sa cred ca a acceptat asta ,in ciuda faptului ca am ranito ia ma salvat sacrificând tot ce avea.te iubește boule.da tu cine mai ești
Conștiința ta.-Bro nea reușit planul.zise Cris.
-aha.ma bucur ca am scăpat de ea.
După 4 ani.
Eram cu Cris in camera cînd deodata ușă se deschide si intra un bărbat si ma împușcă .Nu simțeam nimik.
Doar am auzit:
-Asta pentru datoria cu Marius acum sunteți cit.
Apoi Durere.întuneric.
Pov.Eli.(Misheli).
Stăteam in casa cu Nastia cînd îmi suna telefonul.
CT
-alo?-alo ,eli?
-Da ,dar tu cine ești?
-Îmi pare rău ca nu ti mai cunoști prietena ,dar in fine,frațele tau e in coma.
-Cce?Imediat vin cu primul zbor.
CTI.-Ce sa intinplat Eli.
-fratele e la spital.
-Mai repede.
New York.
Nici nu am mai așteptat,mad dus direct la spital,la recepție miau zis ca e la al 4etaj,palatul 212.
Am ajuns acolo toată declacrimi.Cînd am intrat am rămas masca.era el plin de tuburi de la aparate.
-Nikita,stiu nu tiam spus niciodată pe nume,dar in fine.Te rog trezestete ,nu ma lăsa ,te iubesc mult ,promit ca ma voi răzbuna pe cep ce Tia făcut asta ,doar trezestete .
-Îmi pare rău domnisoara,fratele dvs nu sa mai trezit de 4 luni ,de atunci el se afla in coma.Va rog părăsiți încăperea.
Cînd am dat sa plec mina fratelui meu sa mișcat si mia zis:
-scuzama... ,Daca poți.Te iubesc.
Si te voi veghea de sus,iar mafia Bad Boy Omoarao,am in..încred...încredere. ..in tine.Si apoi a închis ochii,de tot.aparatul a începui a tiui,si am fost data Afar,si gata Marius a umplut paharul ,va plati pentru sora mea si fratele meu.
Peste ceva timp vine doctorul
-Doctor cccei cu el???
-Îmi pare rău...nu lam putut salva.
-Nuuuhuuuuuu,Marius vrei război ,război îți dau.
CITEȘTI
fata noua
Pertualanganeste despre o fata care avea un trecut oribil ,si si la schimbat in una de tocilara.Fratele ei o umileste in fata prietenilor ,deoarece el este unul din bad-boy scolii ,iar ea o tocilara ,nimeni nu stie despre asta doar mama lor...insa ea se schimb...