Sally

42 2 0
                                    

Sally egy hétköznapi 8 éves kislány volt. Mindig mosolygott. Egy nap az anyukája bejelentette hogy Johnny (Sally nagybátyja) jön látogatóba pár napra. John Sally szobájában fog aludni. Este Sally lefekvéshez készül: -"Kell segítség?" – kérdezi John kigombolva Sally felsőjét...majd S' nadrágját... Kulcsra zárja az ajtót. -"Akarsz játszani?" – kérdezte vigyorogva John. Sally egyre kevesebbet mosolygott és többet sírt. -"Mi a baj aranyom?" – kérdezte az anyja. -"Ő...ő megérintett és...és nekem is meg kellett őt..." – dadogta Sally a könnyeivel kűzdve. -"Nyugalom szívem...csak egy rémálom volt!" – ölelte meg az anyja. Másnap John boltba ment. Sallyt is magával vitte. -"J...john bácsi...túl mentél a bolton..."-nyöszörgött Sally. John csak tovább ment. Az erdő közepén megállt. -"Nem tartottad be a játék szabályokat! Beárultál anyádnak! A rossz kislányok pedig büntetést érdemelnek!" – gombolta ki Johnny a nadrágját majd Sallyt a földre taszította majd... Másnap 21:00 körül egy kislány holttestét találtàk az erdőben... Véres volt és szemei még nedvesek voltak a könnyektől... Este egy rózsaszín ruhás kislány ült az ablakomban. Ez a kislány sírt. -"Ki vagy te?" – kérdeztem -"Mit keresel a házamban?" A kislány lassan felállt. -"Ez az én házam!" – válaszolta a lány – "Van kedved játszani?" – vigyorgott gonoszul a lány...

^×Creepypastas×^Where stories live. Discover now