Aki látta a Démonok között (The Conjuring) című filmet, bizonyosan nem felejtette el az Annabelle babát, amely a film egyik legfélelmetesebb elemei közé tartozott. De mi a valódi története a furcsa babának?
A filmben Annabelle Ed és Lorraine Warren egyik legfélelmetesebb tárgyai közé tartozik, amelyet féltve őriznek borzalmas gyűjteményükben. A moziban James Wan igen félelmetes külsőt kölcsönzött a babának, amely a valóságban nem fest annyira borzalmasan.
Donna 1970-ben kapta édesanyjától a játékot, amelyet használtan vettek. Donna főiskolán tanult abban az időben, és egy Angie nevű lánnyal lakott együtt. Semelyikük sem gondolta, hogy a baba különleges lenne. Azonban hamarosan azt vették észre, hogy Annabelle testhelyzeteket változtat, pár héttel később határozottan mozgott. Egyszer az ágyon hagyták a babát, amely átköltözött a kanapéra estére.
Barátjuk, Lou gyűlölte a babát. A fiú úgy gondolta, hogy valamiféle ördög lakozik benne, de a lányok próbálták racionálisan megmagyarázni a kérdést. Azonban Annabelle egyre furcsább lett. Később pergamen papíron találtak segítségkérő üzeneteket, amelyek a semmiből bukkantak elő.
Egyik este Donna véresen talált rá a babára. Úgy tűnt, hogy a piros folyadék a babából jön. Ez volt az utolsó csepp, ekkor vitték el a játékot egy médiumhoz, aki azt mondta, hogy egy Annabelle Higgins nevű lány halt meg a lakásukban. A nő szerint a lelke a lakásban maradt, megbízik a két új lányban. Később Donna és Angie megengedte a a léleknek, hogy velük maradjon, ám ekkor elszabadult a pokol.
Lou rémálmokkal küzdött, amelyben Annabelle szerepelt. Sokszor erőszakosan bánt vele. Angie és Lou pár nappal később hangokat hallott Donna szobájából. Azonban csak Annabelle volt a szobában. Lou testén hirtelen karmolásnyomok tűntek fel, a húsa néhol megégett. A fiú tudta, hogy Annabelle tette ezt vele.
Ekkor léptek kapcsolatba a Warren házaspárral, akik megállapították, hogy démonnal van dolguk. A babát nem szállta meg semmi, azonban azzal manipulált. Az igazi célpontja Donna volt. A pap végezte el az ördögűzést a lakásban, aztán magukkal vitték a babát egy zsákban. Ed Warren végig követte a pap autóját, amivel folyamatos problémák voltak. A szenteltvíz csak órákra oldotta meg a gondot. Annabelle később elkezdte régi trükkjeit Warrenék otthonában is. Később a házaspár bezárta a babát egy biztos helyre, azonban a lélek továbbra is benne rekedt. Másként képtelen voltak megoldani az először egyszerűnek tűnő helyzetet. Annabelle ma is arra vár, hogy szabadon engedjék.
STAI LEGGENDO
^×Creepypastas×^
Horror^ez a könyv creepypasta-kal fog foglalkozni.^ ^nem magamtól írom^ ^nagy részük kitaláció de nem kizárt hogy van valóságalapja^ ^jo borzongást^