4.Bölüm "Alt Komşu"

331 17 0
                                    

--------Aysima--------

Sabah kalktığımda yine çok güzel kokular vardı. Sevgi yine düktürmüş galiba. Üstümü değiştirip kahvaltıya oturdum. Aytül bir şeyler tıkınmakla meşguldü.

Sevgi:

-Kızlar diyorum ki alışverişe falan mı gitsek?

Aytül:

-Olur hem benimde birkaç kıyafet almam gerekiyordu.

Aysima:

- Tamam olur, ne zama çıkarız?

Sevgi:

-Kahvaltımızı yaptık zaten. Siz masayı toplatın sonra üstümüzü değiştirir çıkarız.

Aytül ile ikimiz masayı topladık sonra da üzerimizi değiştirdik. Ben üstüme turkuaz salaş bir bluz altımada koyu renk jeanımı giydim. Saçımıda açık bıraktım. Hep birlikte evden çıktık. Ama bir sorun vardı... Asansör bozuktu ve bu yüzden yürümemiz gerekecek.

Sevgi:

-Kızlar gördüğünüz gibi asansör bozuk hadi bakalım tabana kuvvet!

Aşağı inerken alt komşunun kapısı açıldı ve dışarı çok tatlı bir kız çıktı.

Sevgi:

-Merhaba sanırım sen bizim alt komşumuzsun.

-Evet bende sizi duymuştum sanırım sen sevgisin.

-Evet ya sen?

-Ben Aleyna.

-Hmm memnun oldum. Şu sağımdaki Aytül solumdakide Aysima.

Aleyna:

-Ben de memnun oldum. Galiba siz bir yere gidiyordunuz bn sizi tutmayım.

Aysima:

-Haa biz mi? Biz alışverişe gidiyorduk. Sanırım sende bir yere gidiyordun.

Aleyna:

-Ben mi? Bir yere değil yaa aşağı inip Çınarla buluşacaktım.

Sevgi:

-Haa şu karşında oturan mı?

-Evet o.

-Neyse sonra görüşürüz.

-Görüşürüz.

--------Sevgi--------

2 saat sonra

Kızlarla mağaza mağaza dolaşmıştık. Ama değmişti. Çok güzel kıyafetler aldık. Sonra bu kıyafetleri tek tek giyerek defile yapmaya karar verdik. Ben en çok sevdiğim elbiseyi giymiş tam kızların bulunduğu odaya gidecekken birden kapı çaldı. Kapıyı açtığımda tüm yakışıklılığıyla Berkay duruyordu.

Berkay:

-Şeyy... (Off! Çok güzel olmuş!)

-Ne oldu Berkay?

-ya Rüzgar bir yere gitmiş ama nerde olduğunu bilmiyoruz acaba siz gördünüz mü diye soracaktımda.

-Hııı... Yok ya bizde görmedik. Merak etme gelir birazdan.

-Tamam teşekkürler. Şeyy bu arada çok güzel olmuşsun.

Birden yanaklarımın kızardığını hissettim.

-Teşekkür ederim.

--------Aytül--------

 Sevgi içeriye kıpkırmızı yanakları ve sırıtan yüzüyle girdi. Kimin geldiğini sorduğumda bunun neden böyle kızardığını ve sırıttığını anladım. Sonra Berkay'ın ne dediğini sordum. O da Rüzgar'ı bulamadığını bunun için bize sormaya geldiğini söyledi. Birden yüzüm soldu. Acaba bir şey mi oldu? Neyse yinede bunları düşünmemeye çalıştım.

...

--------Sevgi--------

Sabah kalktığımda çok heyecanlıydım. Çünkü okulun ilk haftasıydı ve ben heyecandan ölebilirdim. Aytül ve Aysima da aynı ben gibiydiler. Kızlarla beraber evden çıktık ve sonra birbirimizden ayrıldık. Okula geldiğimde çok heyecanlıydım. Binadan içeri girdiğimde az ileride duran Aleyna'yı gördüm. Hemen yanına gittim.

-Selam Aleyna. Sen de mi bu üniversiteye gidiyorsun?

-Aaaa merhaba Sevgi. Evet bende buradayım. Ohh ne güzel oldu seni gördüğüm. En azından yalnızlık çekmem.

-Evet yaa aynen çok sevindim.

(Kızların hepsi bütün gün derslere girmiş ve hocalarla tanışmışlardır.)

--------Aysima--------

Eve döndüğümüzde birbirimize ilk günün nasıl geçtiğini anlatıyorduk. Anlaşılan herkesin iyi geçmiş. Sevgi ile Aleyna'nın aynı yerde olmalarına çok sevindim. Ben bu Aleyna'yı çok sevdim kendi halinde iyi bir kız. İki hafta sonra sınavlar başlıyacak. Şimdiden çalışmamız gerekiyor.

******** İKİ HAFTA SONRA  ********

--------Sevgi--------

Bu hafta hepimiz için çok stresli bir hafta. Çünkü sınavlar var. Hepimiz hiç aralıksız ders çalışıyoruz. Off!! çok yorucu bir hafta yaaa. Evde neredeyse kimse birbiri ile konuşmuyor. Bizim taşlarla da hiç görüşemiyoruz. Aaaa aklıma bir fikir geldi!! Bence en iyisi bu sıkıcı hafta bitince kızlarla kendi aramızda bir pijama partisi yapalım. Evet evet öok güzel olur. Umarım bir an önce bu sınav haftası biter. Parti için şimdiden sabırsızlanmaya başladım.

İZMİR KIZLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin