2.

34 1 0
                                    

-Ti si u potpunosti poludila- vikala je Allison i svoju izjavu potkrijepila je bacivši jastuk preko dužine cijele sobe,ponovno promašivši nasmiješenu Victoriu.
-Ma daj, izgledaš  - usprotivila joj se Victoria
Gledala je svoju najbolju prijateljicu kako je namršteno zurila u svoj odraz u ogledalu. Njezina prekrasna crveno-zlatna kosa u valovima se prelijevanja preko njezinih ramena i leđa,savršeno se stapajući s ledeno plavom haljinom iznad koljena.
No Allison nije vidjela ono što je vidjela Victoria,jedva je čekala da promjeni svoju boju kose, učinila bi ona to odavno no njezina majka to joj nije dopuštala.
-Mrzim te zbog ovog, znaš ?-zajedljivo je odgovorila Allison
Victoria  za razliku od Allison ima pomalo dosadnu, uobičajenu smeđu kosu  ispod ramena. No ono što uopće nije  uobičajeno na njoj njezine su oči, Allison se kune da su to najzelenije oči koje je ikada vidjela. Nikada nije vjerovala da se emocije mogu vidjeti u očima, no njezino se mišljenje promijenilo kada je vidjela kako se boja Victoriinih očiju mijenja od najbistrijih zelenih pa sve do toliko tamnih da su mogle graničiti s crnom bojom.
Ovo nije prvi put da ju Victoria nagovara da izađu van, no Allison je ovoga puta pristala, iznenadivši i sebe i nju.

💙💙

Dečko s koncertaWhere stories live. Discover now