Victtoria je bila presretna i natjerala Allison da sa spremanjem započnu čak 4 sata prije polaska.Allison nebi ni pristala da joj roditelji nisu kupili kartu za koncert jednog od njezinih najdražih bendova.
Bila im je zahvalna do neba i bilaje vrlo iznenađena s obzirom na to da nisu znali da voli bend "The killers" ni da pronalazi nešto posebno u muzici.
-Dobro o čemu ponovno razmišljaš- pitala je Victtoria ravnajući nepostojeće nabore na svojoj tamno ljubičastoj haljini.
Allison je pogledala nasat i uspaničeno viknula -Victtoria, Isuse kasnimo požuri bus će nam pobjeći.
Dok je Victtoria vezala remenčiće na svojim crnim sandlama visokih peta, Allison je u isto vrijeme gasila svjetla i navlačila starke na noge.Haljinu je obukla, ali potpetice izbjegava u širokom luku, smatra da je dovoljno nespretna i bez njih.
Istrčala su iz kuće minutu prije nego što je bus stao na njihovoj stanici, srećom trčeći im je trebalo nekolko sekundi do stanice. Morale su busom jer su Victtoriini roditelji bili na poslovnom putovanju, a Allisini na poslu.
Stale su ispred ogromne zgrade pogledale se, duboko uzdahnule i zakoračile. Čim su ušle odmah su otišle za šank znajući da izvođači neće započeti svirku još koji sat.
Allison je naručila juice votku, a Victtoria je uzela martini. Sa svakom dodatnom čašom bile su sve bolje raspoložene. Bend je napokon započeo i djevojke su otrčale do pozornice. Nakon dva sata divljanja, napokon su se umorile i vratile za šank, naručile su uobičajeno. Već pomalo teturajuću djevojke su se vratile ispred pozornice.
-Dobro All što to gledaš vec dvadeset minuta ?- pitala je Victtoria i malo se spustila jer je zbog potpetica bila nekoliko centimetara viša od Allison
-Ma daj Vic, vid' ga, samo ga pogledaj sjedi tamo s tom cigaretom u ustima vec trideset minuta, pa pobogu na koncertu je,a ne predavanju,ma vid' ga- Govorila je Allison i otvoreno buljila i dečka crne kose obučenog u crne traperice i snježno bijelu košulju podvrnutih rukava.
YOU ARE READING
Dečko s koncerta
Teen FictionOna je imala snove koji nisi uključivali njega. Ona ga nije željela. On je želio samo nju.