Το πρωί ξύπνησα από τις ακτίνες του ήλιου που έμπαιναν από το παράθυρο του δωματίου μου..
γύρισα πλευρό για να δω τον Νίκο αλλά έλειπε μάλλον θα έφυγε το βράδυ ...ετσι σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και πήγα στην τουαλέτα να κάνω τα απαραίτητα.....
Όταν τελείωσα βγήκα από την τουαλέτα και πήγα στην ντουλαπα μου για να βρω τι θα φορέσω .... Αφού έχουμε γυμναστική σήμερα πέμπτη ώρα αποφάσισα να φορέσω μια λαδί φόρμα , μια αμανικη κολλητή άσπρη μπλούζα που έγραφε με μαύρα γράμματα πάνω ''BABE'' , μια ζακέτα για όταν κρυώνω αφού είναι τέλη Νοέμβρη και κάνει κρύο και τα αθλητικά μου .Βάφτηκα ελαφριά και πήρα την σχολική μου τσάντα... βγήκα έξω από το δωματιο μου και κατέβηκα τις σκάλες. Πήρα τα κλειδιά του σπιτιού και λεφτά και βγήκα έξω από το σπίτι. Αφού κλείδωσα άρχισα να προχωράω μέχρι το σχολείο .Η ώρα είναι 8:15 , σε 5 λεπτά μπαίνουμε και δεν προλαβαίνω να σταματήσω να πάρω καφέ.
¤¤¤¤¤
Μετά από 5 λεπτά είχα φτάσει στο σχολείο..
Πήγα στο προαύλιο και είδα ότι κάνανε ακόμα προσευχή.. άρχισα να προχωράω χαλαρά μέχρι την γραμμή που ήταν μόνο κορίτσια της Δευτέρας Λυκείου.. το μάτι μου έπεσε κατευθείαν στα κορίτσια που ήταν πίσω πίσω και άρχισα να προχωράω προς το μέρος τους.Εγώ:" Καλημέρα αγάπες μου" .. τους είπα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και τις φίλησα σταυρωτά στα μάγουλα τους .
Μαρία:" Καλημέρα μωρό μου ..." μου απάντησε χαρούμενη.
Ελ:" Καλημέρα και σε εσένα Αλεξία..." μου είπε με τον ίδιο τόνο η ελ .
Εγώ:" πως είστε ;" τις ρώτησα..
Μαρία:" μια χαρά είμαστε.. εσύ Καλή μου ;" μου απάντησε και για τις δύο τουςΕγώ:" χαίρομαι για εσάς.. και εγώ μια χαρά ειμαι.." είπα και χαμογέλασα ακόμα περισσότερο αφού μου ήρθαν τα 'πράγματα' που κάναμε ο ένας στον άλλο εχθές με τον Νίκο.
Ελ:" μα καλά κοπέλα μου τι έχετε πάθει σήμερα εσύ και ο Νίκος και είστε μέσα στην τρελή χαρά.. δεν ξέρω...." είπε αγανακτισμένη ..
YOU ARE READING
~•Friends with benefits•~ (Slow Updates)
Teen FictionΗ περιγραφή είναι στο πρώτο κεφάλαιο... ⚠αυτή η ιστορία περιέχει σεξουαλικο περιεχόμενο διαβάστε με δική σας ευθύνη.⚠ Ελπίζω να σας αρέσει.. •Θέλω αν μπορείτε να μου κάνετε σχόλια και να μου πατάτε το αστεράκι για να ξέρω αν σας αρέσει .. •Θα δέχο...