part 3

1.8K 59 15
                                    

⚠️(ΜΗ ΞΕΧΆΣΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΉΣΕΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΆΚΙ 🌟 ΚΑΙ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΣΧΌΛΙΟ ΑΝ ΣΑΣ ΆΡΕΣΕ.. ΚΑΛΉ ΣΥΝΈΧΕΙΑ!😘)

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

Ξύπνησα γεμάτη κέφια και αυτοπεποίθηση... μετά από πολλές ώρες σκέψεως εχθές το βράδυ αποφάσισα να χωρίσω τον Μάνο σήμερα αλλά ακόμα με απασχολεί η πρόταση του Νίκου ... θέλω να κάνουμε κάτι αλλά εγώ θα ήθελα σχέση μαζί του ...αλλά για να λέει αυτός χωρίς αισθήματα πάει να πει ότι δεν αισθάνεται τίποτα για εμένα.... πφ οι σκέψεις μου είναι ένα κουβάρι...
Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πάω στη ντουλάπα για να δω τι θα φορέσω. Μετά από αρκετή ώρα ψάξιμο βρήκα ένα δικτυοτο καλσόν , μια κοντή μαύρη μπλούζα , μια κόκκινη φόρμα και τα vans μου ..

 Μετά από αρκετή ώρα ψάξιμο βρήκα ένα δικτυοτο καλσόν , μια κοντή μαύρη μπλούζα , μια κόκκινη φόρμα και τα vans μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αφού τα φόρεσα πήγα στην τουαλέτα και έκανα τα απαραίτητα... βάφτηκα ελαφριά βάζοντας μόνο μολύβι ματιών και μάσκαρα αφού θέλω να τονίσω τα μάτια μου. Πήρα την σχολική τσάντα μου από την καρέκλα του γραφείου και βγήκα απο το δωμάτιο μου ... κατέβηκα κάτω πήρα τα κλειδιά του σπιτιού μου , λεφτά και βγήκα έξω .. Κλείδωσα την εξώπορτα και άρχισα να προχωράω μέχρι το snack point για να πάρω έναν καφέ... Όταν έφτασα μπήκα μέσα και πλησίασα αυτούς που φτιάχνουν τους καφέδες.. Όλοι με ξέρουν τόσες φορές που έχω έρθει εδώ, βέβαια και εγώ δεν πάω πίσω... ξέρω όλους όσους δουλεύουν εδώ μαζί και το αφεντικό τους ..

Κώστας:" τι κάνεις Αλεξία;" μου είπε ο Κώστας ο οποίος πήρε ένα πλαστικό ποτήρι για να μου φτιάξει τον καφέ μου αφού δεν έχει άλλο άτομο που να θέλει καφέ.
Εγώ:" Καλά εσύ Κώστα;" του είπα με ένα χαμόγελο...
Κώστας:" Καλά και εγώ.." μου είπε και άρχισε να μου τον φτιάχνει..

Μετά από ένα πεντάλεπτο μου έδωσε τον καφέ μου και αφού τον πληρούσαν τον ευχαρίστησα.

Αλεξία:" σε ευχαριστώ πολύ Κώστα και καλή συνέχεια.." του είπα ευγενικά ..
Κώστας :" τίποτα Αλεξία μου σε ευχαριστώ πολύ .." μου ανταπέδωσε στο χαμόγελο και άρχισα να κατευθύνομαι προς την έξοδο.. Όταν βγήκα έξω άρχισα να προχωράω με τον καφέ στο χέρι μέχρι το σχολείο.. οι σκέψεις μου ταξίδευαν πάλι στην πρόταση του Νίκου..... θέλω να δεχτώ την πρόταση του αλλά πως θα αντέξω χωρίς αισθήματα; αν ποτέ εγώ ερωτευτώ τον Νίκο και του το πω και αυτός δεν θα αισθάνεται τίποτα για εμένα θα καταστραφεί η φιλία μας και ότι άλλο θα είχαμε τότε, και αυτο δεν το θέλω..... πφ ειμαι τόσο μπερδεμένη... μου αρέσει ο Νίκος Αλλά δεν ξέρω αν είμαι ερωτευμένη μαζί του .... Δεν θέλω να πληγοθω. Τα λεπτά έχουν περάσει με εμένα να περπατάω ακόμα μέχρι το σχολείο και να ταξιδεύω στις σκέψεις μου, που δεν κατάλαβα ότι κάποιος ήταν πίσω μου και με φώναζε.. ξύπνησα και σταμάτησα να περπατάω.

~•Friends with benefits•~   (Slow Updates)Where stories live. Discover now