âš ï¸(Λοιπόν Ï„Ïιαντάφυλλα μου δυστυχώς αυτό το part είχε διαγÏαφεί .. Δεν ξÎÏω πότε και το πώς αλλά Ï€Ïαγματικά εγώ το Îμαθα Ï„ÏŽÏα από Îνα σχόλιο που είχε κάνει μια κοπÎλα στο part 5.. όσες είχαν Ï€Ïολάβει να διαβάσουν το part 6 που είχε διαγÏαφεί δεν ξÎÏω τι θα κάνουν αν διαβάσουν και αυτο το κεφάλαιο .. Θα Ï€Ïοσπαθήσω να το κάνω ίδιο με αυτά τα λίγα που θυμάμαι οπότε μποÏοÏν να μην το διαβάσουν .. Για όσους πάλι δεν Îχουν διαβάσει καθόλου το part 6 καλό θα ήταν να το διαβάσουν ...😣 Καλή συνÎχεια ελπίζω να σας αÏÎσει ...😊)
♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
Ανοίγω τα μάτια μου Î±Ï†Î¿Ï Î¬ÎºÎ¿Ï…ÏƒÎ± τον ήχο που Îχω βάλει για ξυπνητήÏι στο κινητό μου... με μεγάλη Ï€Ïοσπάθεια σηκώθηκα από το κÏεβάτι μου και άÏχισα να Ï€ÏοχωÏάω βαÏιεστημÎνα μÎχÏι την τουαλÎτα για να κάνω μπάνιο ... Î‘Ï†Î¿Ï Î¬Î½Î¿Î¹Î¾Î± το τηλÎφωνο του μπάνιου Ïυθμίζοντας το νεÏÏŒ Ï€Ïος το ζεστό και το άφησα να Ï„ÏÎχει, Îβαλα την τάπα στην μπανιÎÏα και μετά Îβγαλα τις πιτζάμες μου μαζί με τα εσώÏουχα μου και τα Îβαλα στο καλάθι με τα άπλυτα ... ÎÏιξα μια μεγάλη ποσότητα απο το αφÏόλουτÏο μου μÎσα στην μισογεμισμενη μπανιÎÏα από νεÏÏŒ για να κάνει σαπουναδες και μετά μπήκα Ï€Ïοσεκτικά για να μην γλιστÏησω... το σώμα μου κατευθείαν μόλις κάθησα μÎσα στην μπανιÎÏα χαλάÏωσε.. ακοÏμπησα το κεφάλι μου πίσω στο πλακάκι και Îκλεισα τα μάτια μου από την απόλαυση που Ï€ÏοκαλοÏσε το ζεστό νεÏÏŒ στο σώμα μου.. γαμωτο ήταν τόσο απολαυστικό που αν δεν πηγαίναμε με τα παιδιά στο κλαμπ σήμεÏα το βÏάδυ άνετα θα μποÏοÏσα να κοιμηθώ εδώ μÎσα επί ÏŽÏες ... την ωÏαία στιγμή αυτή την χάλασε όταν θυμήθηκα ότι τα κοÏίτσια θα είναι εδώ 7 ηωÏα γι'αυτό ÎÏ€Ïεπε να κάνω γÏήγοÏα που να Îχω τελειώσει το μπάνιο μÎχÏι να ÎÏθουν ... οπότε σηκώθηκα και Î±Ï†Î¿Ï Îβγαλα την τάπα για να φÏγουν τα νεÏά άÏχισα να πλενομαι..
¤¤¤¤¤
Μετά από δεν ξÎÏω πόσα λεπτά που είχα τελειώσει το ξÏÏισμα και το μπάνιο βγήκα από την μπανιÎÏα και Î±Ï†Î¿Ï Ï€Ïώτα πήÏα μια μεγάλη πετσÎτα την τυληξα γÏÏω απο το σώμα μου και άλλη μια πιο μικÏή για τα μαλλιά μου ... Ï€Ïιν βγω από την τουαλÎτα πείÏα την χτÎνα μου και το πιστολάκι για να στεγνωσω τα μαλλιά μου και μπήκα στο δωμάτιο μου ...Â Î‘Ï†Î¿Ï Îβαλα το πιστολάκι στην Ï€Ïίζα και χτενισα τα μαλλιά μου άÏχισα να τα στεγνώνω..
Όταν τελείωσα με τα μαλλιά πήγα στο δωμάτιο με τα ÏοÏχα για να βÏω τι θα βάλω, αλλά Ï€Ïιν καν Ï€Ïολάβω να να επιλÎξω ÏοÏχα ή να βάλω κάτι Ï€ÏόχειÏο για να μην ειμαι με την πετσÎτα άκουσα να χτυπάει επανειλημμÎνα το κουδοÏνι .. βγαίνω γÏήγοÏα γÏήγοÏα από το δωμάτιο μου και Î±Ï†Î¿Ï ÎºÎ±Ï„Îβω κάτω ανοιξα την πόÏτα ... βλÎπω και τις δÏο Ï„ÏελÎÏ‚ φίλες μου να μπαίνουν μÎσα φοÏώντας τα ÏοÏχα που θα βάλουν μετά με την καθεμία να κÏατάει μια σακοÏλα στο χÎÏι της και να τις κοιτάζω σαν αποσβολωμÎνη.. Î‘Ï†Î¿Ï Î¼Îµ φιλισουν σταυÏοτα άÏχισαν να ανεβαίνουν γÏήγοÏα τις σκάλες κάνοντας με να ξυπνήσω από όλο αυτό που μόλις αντίκÏισα, Îκλεισα την πόÏτα και μετά τις ακολουθησα.. Ελ:" λοιπόν Άλεξ μου εμείς είμαστε σχεδόν Îτοιμες πήγαινε να ντυθείς ÎµÏƒÏ ÎµÎ½ÏŽ εμείς θα φτιάχνουμε τα μαλλιά μας που μετά που θα ÎÏθεις να μας βάψεις και μετα να σε πεÏιποιηθουμε εμείς ."
μου είπε ενώ με ÎσπÏωχνε Ï€Ïος την ντουλάπα μου ..
BẠN ĐANG ĐỌC
~•Friends with benefits•~ (Slow Updates)
Teen FictionΗ περιγραφή είναι στο πρώτο κεφάλαιο... ⚠αυτή η ιστορία περιέχει σεξουαλικο περιεχόμενο διαβάστε με δική σας ευθύνη.⚠ Ελπίζω να σας αρέσει.. •Θέλω αν μπορείτε να μου κάνετε σχόλια και να μου πατάτε το αστεράκι για να ξέρω αν σας αρέσει .. •Θα δέχο...