....

24 0 0
                                    

Nasılsa uyanacak ve ayağa kalkacaktım.Hayat tersine gidiyor olsa bile bir şekilde ilerleyecektim.

---Siktiğimin tahta kuruları,sabaha kadar rahat bırakmadılar!!

Uyumakta zorluk yaşadığım bu günlerde bir de tahta kuruları eksikti.Sabah ilk iş olarak çay suyunu koydum ve tuvalete işemeye gittim.Penisimden bayağı sıvı çıktı.Dün işeseydim keşke.Çay suyu baya kaynadı.Çayı yaptım.Kahvaltı öncesi bir bardak çayımı içtim.Kahvaltımı yaptım.Sigarayla birlikte keyif çayımı da içtim.Keyifliydim.Her zamankinden biraz daha fazla.Bu gün uygulamanın birinde tanıştığım bir kadın gelecekti. Heyecanlanmalı mıydım?Pek değil.Her kadın gibi gelişi ve gidişi olurdu elbet.Artık kadınları eskisi gibi görmüyorum ya da kendimi;daha çok kendimi.Artık insanlarla ilişkim sex ve sanat dışına çıkamaz bu saatten sonra.Zaten eski sevgilimin internette pornosunu gördükten sonra kadınlar konusunda bir sevgi paylaşımına dair bir ilişkim olmadı.

Kardeşim ve teyzem işe gittiler.Kuzenim odada takılıyor her zaman olduğu gibi.Kadını beklerken bir film izliyeyim dedim.Kızdan da fahişe gibi bahsediyorum bazen kendi kendime.Kadın ve erkek her zaman orospudur benim gözümde.Meta olarak.Genç Karl Marx filmini buldum izlemeye başladım.Yarım saat sonra kadın geldi.Yanında dört bira getirmiş.Yanında bira getiren kadınlara bayılıyorum. İçerideki odaya geçirdim.Biraz biradan biraz kadından tadarak kendimi olaya hazırlıyordum.İkinci şişeye geçerken üstünü çıkardı.Göğüsleri büyüktü gördüklerimin çoğundan. Sütyen giymeyen kadınları da severim çoğu zaman ve olayda.

Bir kırk beş dakika sikiştik.Sigaramızı içerken iş,okul ve diğer klişe muhabbetleri yaptık.Ve gitti.

Toplumların düğün ritüellerini hiç anlayamadım.Evlenmek ne boktan bir şey.Çevremdeki insanlar mutsuz olacaklarını bile bile evleniyorlar karşı cinsleriyle.Çok saçma.Özgürlüğe bu kadar düşkün bir ırkta evlilik üremeyi doğallaştırmaya yönelik bir hareket.İnsanlar hep evlenirken kişisel alanın da olunabileceğine inanır.Nasıl bir salaklıktır bu inanç.Evlenince özel alan falan kalmaz.Aynı yatakta sekiz saat uyuduğun biriyle birlikteyken sana özel bir alan olunabilir mi?Bu dünyadaki en kişisel veya özel yer uyurken ve ölüyken senin olduğun alandır.Sen bir kere bu alanı paylaşıyorsun.Geriye ne kalacak;iki insan arasında süre gelen sevgi ve diğer boktan şeylerin paylaşım zinciri.Ben bazı adamları anlamıyorum 5 yıldan fazla evli kalanları ve evlenmek isteyenleri.Siktirin gidin be!Belli sizin istediğiniz yedi-yirmi dört yasal sex istiyorsunuz siz.Siktirin gidin!

Kafamda yaratmış olduğum bu düşüncelerden sonra kendimi rahatlatmak ve beynimi biraz dinlendirmek için çay ve sigara keyfi yapmaya karar verdim.Bazen içimde farklı bir takım insan beyinlerinin olduğunu düşünüyorum ve kafamda konular içinde bazen bir konu üstünde geçişler yapıyorum.Beni yoruyor biraz bu düşünce karmaşası.

Hayatın ne oluğuna dair hiç bir fikrim yok.Şu anki yaşantıma kadar da pek bir şey öğrenemedim.Şu zamana kadar da ne bok yediğime dair bir fikrimde yok.Ama keyif alıyorum hayattan az da olsa.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DELİLİK ZAMANLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin