1.4

3.5K 243 43
                                    

G ra c e

A szexet túlértékelik,sose értettem miért verik nagy dobra,egészen a tavaszi szünetig.Andyvel volt az első,és az utolsó(eddig) erotikus élményem.Élveztem ez tény,és vonzódom hozzá,hiszen ki nem?

Szerintem még az anyám is rá szállna,ha tehetné.De ő ezzel a balfasszal hentereg megint,és igen,arra haza érni,péntek este,hogy az anyád a kanapén dug azzal a csávóval nem a legjobb élmény.

Még szerencse,hogy Amber az egyik barátjánál lesz hétvégén.

Nem foglalkoztam velük,miután haza értem Zentaiéktól.Csak szépen becsuktam az ajtót,és úgy döntöttem hátra megyek a kertbe,a hinta ágyhoz.

Szerencsére nem volt hideg,pont kellemes tavaszi este volt,így bekucorogtam,és lassan lökni kezdtem magam.

Az előbbi jelenten inkább már ki sem akadok,nem újdonság,és felnőtt ember.Csak nem a nappaliba kéne,ha van két gyereked.

Amikor az egyik szomszédjuk,mondta,hogy Zentaiék takarítónőt keresnek,azonnal kaptam az alkalmon.Így még töbebt kereshetek,hogy elkezdjek gyűjteni,egy albérletre.Ugyanis,el akarok költözni,és Ambert magammal vinni.Ezt már nem lehet kibírni.Anyám egy borzalmas nő lett,akit nem igazán nevezhetek,édesanyának.Baszik ránk,már nem is tudom,mikor vitte el suliba,Ambset,vagy hozta haza.

Viszont az a munka,elég érdekes lesz,Andyvel.Mikor elmentem hozzájuk,reméltem,hogy Andy nem megy haza egyből,iskola után,de tévedtem.Amíg Lenaval beszélgettem,rájöttem arra,hogy egy cseppet sem lehet azt momdani rá,hogy egy elkényeztetett sztár feleség.Mindennap életeket ment,és keményen dolgozik.Elmesélte,hogy sokat kell bent lennie,az ügyleten,a férje pedig stúdiózik egésznap,és hamarosan turnézni indul.Nincs idejük takarítani,vagyis vezetni a háztartást.Lena fel ajánlotta,hogyha a "szüleim" bele egyeznek,bármikor ott maradhatok,kapok egy saját szobát.Jól fizetnek,szerintem túlságosan is,és csak annyi a dolgom,hogy feltakarítsak,mossak,és főzzek néha.Ennyi az egész,ez pedig szívesebben csinálom,mint a pincérkedést,amit akar ott is hagyhatok.Többet keresnék bejárónőként Andyéknél,és nem kéne éjszakaznom.
Jövőhéten felmondok,az lesz a legjobb.

Csak egyetlen egy akadállyal kell megküzdenem,
majd,Andyvel.

Határozottan vonzódom hozzá,és ő se közönbös irantam.De csak azért,mert nem kaphat meg,és kihívást lát bennem.De nem lehet köztünk semmi,soha többet.Az az éjszaka is hiba volt,vagyis annak kellett volna lennie,de hazudnék saját magamnak.Életem legszebb éjjele volt,akkor vele.És ott elindított bennem valamit,Andy.Egészen biztosan kezdek bele zúgni,és most,hogy megfogom ismerni,az otthoni életét...Már most érzem,hogy semmi jó nem lesz ebből.

***

Hétfőn Andy nem jött suliba,viszont én iskola után egyből a Zentai házhoz hajtottam.Megkértem Amber barátnőjének az anyukáját,hogy had maradjon még náluk ma,arra hivatkozva,hogy anya üzleti úton van,és nekem meg ugye dolgoznom kell.Szerencsémre bevállalták a húgom,de ha már beillenszkedem,és Lena megengedi,magammal fogom hozni.

Amint leparkoltam,becsengettem az ajtón.Amikor kinyílt,Andy állt velem szembe,egy száll CK boxerben,és egy pólóban.

Nem fogok hazudni,végig legeltettem rajta a tekintettem.

Amint ezt észre vette,elvigyorodott,majd arébb állt,hogy bemenjek.Csak a kis,seggfej,annyi helyet hagyott,hogy hozzá préselve menjek be az ajtón.

Megforgatva a szemem,törtem át,Andrewn,aki csak felnevetett.Amint beljebb mentem,körül nézve nem láttam,Lenat vagy Dominikot.
Ekközben Andy,a konyhába sétált,egyenesen a hűtőhöz,ahova követtem.

Rossz LányWhere stories live. Discover now