Chapter 2

286 44 4
                                    

Segala pertandingan berjalan seperti biasa dan tiada satu pun kostium yg menyeram kn atau pun yg menarik minat mereka sehingga lah satu kostium yg mengejut kn para penonton iaitu Slenderman iaitu hasil Casely kostium ia juga membuat kn segala penonton berasa takut dan merasai aura seram apa2 pun hasil nya juga menarik minat mereka yg minat terhadap perkara2 yg seram

11.30 malam (5 oktober 1994)

Segalanya pertandingan terlah berakhir serta segala kostium terlah di kemas oleh Carely dan dia juga memperolehi kemenangan dalam pertandingan kostium yg menyeram kn. Hati Carely sungguh gembira tapi itu hanya sementara dalam perjalanan pulang Carely sepertinya terlanggar seorang lelaki lalu Carely cuba mengelank namun usahanya sia2 kerana kenderaan nya turut terbabas lalu berpusing, mujur lah Carely tidak apa2 lalu tanpa berfikir apa2 Carely berlari utk menyelamat kn diri lalu meminta bantuan malang nya tempat kejadian di satu jalan yg amat sunyi tambah pula pada waktu malam dia tidak berputus asa dia segera berlari untuk mengakhiri perjalan yg sunyi itu sehingga lah dia sampai di tempat yg ramai orang dan di selamat kn oleh beberapa orang.

12.00 malam (5 oktober1994)

seorang kanak2 sedang berjalan berseorangan berdekatan kawasan di mana Carely kemalangan namun kanak2 itu perasan kemalangan telah berlaku. Ketika dalam perjalanan dia terdengar bunyi tapak kaki. Kedengaran itu membuat langkah nya mula terhenti dan menoleh kebelakang namun tidak apa2 yg ada ketika dia menoleh ke depan semula dia melihat satu lembaga tinggi dan tidak mempunyai muka lalu membuat kanak2 itu berjerit. Kelibat lembaga itu serta kanak2 itu turut hilang dari tempat itu namun hanya kesan darah serta serpihan anggota badan yg tinggal iaitu tangan.

SlendermanWhere stories live. Discover now