2.40 pagi (6 oktober 1994)
Carely serta Khai sampai ke balai polis utk berbincang tentang kematian isteri khai "mengikut siasatan saya kemungkinan isteri awak mati kerana di bunuh" kata inspector Kaizul sambil mengangkat satu kertas lalu dia letak ke atas meja nya "tapi saya tak ada musuh saya tak tahu kenapa pembunuh itu nk bunuh isteri saya" kata Khai "tapi mengikut siasatan saya mungkin bukan hanya isteri awak saja yg kena ada dua kes lagi yg hampir sama dengan kematian isteri awak" jawab inspector kaizul "apa?" Tanya Khai "pertama kes kematian kanak2 dan kedua dua orang lelaki staf dari pertandingan kostium seram kedua2 nya mati dalam keadaan yg sama hanya bahagian tangan sahaja yg di tinggal kn dan anggota lain semua nya masih belum ditemui" jawab inspector kaizul sambil menyusun kes kematian mereka "sekejap pertandingan kostium seram bukan ke itu pertandingan yg saya masuk tadi" kata Carely sambil berasa aneh tentang apa yg berlaku "sekarang saya kene selesai kn kes awak ni jadi awak boleh berehat di kerusi itu sekarang dh lewat ni baik kalian berehat sementara saya siap kn kes pembunuhan ini" jawab inspector Kaizul yg berasa sangat gantuk lalu Carely dan Khai pun beranjak dan duduk utk berehat.
3.00 pagi (6 oktober 1994)
Pada suasana yg menyeram kn di tengah jalan sesebuah kereta yg menuju ke station minyak lantas lelaki itu keluar untuk membayar duit minyak lalu dengan segera dia mengisi minyak mengikut pemandangan station minyak pun yg agak menyeram kn, lalu segera kereta itu pun beredar pergi apabila lelaki itu sedang memandu dia ternampak ada lelaki yg melintas di hadapan kereta nya lantas dia berhenti lalu dia leluar untuk melihat keadaan di luar kereta nya tapi tiada yg dia langgar aingin semakin bertiup kencang lalu dia pun masuk kedalam kereta apabila angin meniup dari arah belakang nya, dia ternampak lelaki yg berbadan tinggi lelaki itu pun terkejut dan dengan cepat di masuk ke dalam kereta. Lelaki itu pun memandu dengan laju malang nya Slenderman itu berada di hadapan kereta nya lelaki itu pun terus mengelak dan terlanggar sebuah pokok walaupun kereta itu sudah rosak teruk akibat kemalangan namun lelaki itu masih dapat sedar kn diri tapi malang nya Slenderman itu berjalan menuju ke kenderaan itu, lelaki itu masih lagi cuba melepas kn tangan nya yg tersepit, tiba2 Slenderman itu menarik kepala nya keluar dan seperti biasa lelaki itu hilang dari tempat kejadian dan hanya kesan percikan darah serta kedua2 belah tangan saja yg tinggal.
YOU ARE READING
Slenderman
Paranormalhigh raking #4 in paranormal (14/8/2018) Segala pembunuhan terjadi setelah berlakunya sebuah pertandingan Costium hantu di sebuah pekan iaitu pekan yg bernama Exalandendra. Adakah jika petandingan ini tidak berlaku segala pembunuhan tidak akan terja...