8.00 pagi (6 oktober 1994)
"Carely, Khai cepat bangun cepat ada kes baru yg hampir sama dengan kes awak ni Khai" kata inspector Kaizul sambil menggoyang kn badan Khai yg sedang tidur "apa" jawab Khai yg baru bangun dari tidur "sekarang ni dh tak ada masa nk terang kn mari cepat kita pergi ke tempat kejadian tu" jawab inspector Kaizul lalu beranjak pergi.
Setelah sampai di sana Carely sungguh terkejut melihat kes pembunuhan ini mengikut kejadian imi kendereaan ini sempat merakam kejadian di mana lelaki itu di bunuh. Inspector Kaizul pun segera bergegas ke balai polis untuk melihat hasil rakaman kamera itu. Setelah sampai ke balai polis Inspector Kaizul pun segera menyambung ke komputernya lalu Inspector Kaizul pun melihat hasil rakaman Carely dan Khai pun segera melihat hasil rakaman itu, namun tiada apa2 yg dirakam pada waktu kejadian tapi kamera merakam keadaan sebelum dan selepas kejadian sahaja ini menyebab kn mereka bertiga kehairanan.
8.00 pagi (6 oktober 1994)
Berita dan media sosial pun mula menyebar kn tentang pembunuh yg meninggal kn tangan mangsa nya, tapi yg turut menjadi mangsa ialah pekan Exalandendra kerana segala kes itu berlaku di pekan itu. Kes ini juga menjadi bahan mulut penduduk pekan itu serta penduduk itu pun mula berjaga2 mereka juga tidak keluar pada waktu malam
11.15 malam (6 oktober 1994)
Shiela cuba memanjat tingkap untuk lari keluar rumah tanpa di sedari oleh ibubapa nya yg sedang tidur lalu Shiela juga menlempar kn beg pakai nya keluar tingkap dan akhir nya dia berjaya keluar dari rumah itu melalui tingkap ternyata teman lelaki nya juga telah menuggu di dalam kereta lalu dengan segera Shiela berlari menuju kereta teman lelaki nya lalu pergi. Dalam perjalanan Shiela dan lelaki nya amat gembira dan gelak tawa bersama tapi kegembiraan mereka mula berhenti apabila mereka menempuh satu jalan yg amat sunyi secara tiba2 turut di kelilingin oleh sawah padi yg agak menyeram, tapi Shiela kembali bergembira dengan mumbuka radio namun teman lelaki nya hanya diam dan berasa tidak sedap hati, tiba2 radio yg di buka Shiela tertutup Shiela turut berasa hairan dan berasa seram teman lelaki nya pun menghentikan kenderaan lalu Shiela pun marah "kenapa berhentikan kereta di sini" "kita tak boleh terus kn perjalanan, saya tak tahu kt mane kita sekarang ni" jawab teman lelaki nya "tapi awak dh janji nk bawak saya jalan2 malam ni" tengking Shiela dan terus menolak dengan ganas teman lelaki nya, lalu teman lelaki nya pun terjatuh ke lantai namun apabila lelaki itu mahu berdiri kepala nya di cengkam oleh satu tangan yg keluar dari kegelapan, sentak itu Sheila pun terkejut dan berjerit teman lelaki nya cuba memrgang tangan Sheila supaya dia tidak di tinggal kn bersendirian namun Slemderman pun keluar memegang tengkok teman lelaki nya membuka Sheila semakin takut dan melarikan diri menaiki keret. Muka lelaki itu pun di cakar oleh Slenderman sehingga kn muka lelaki itu koyak rabak lalu Slenderman pun menarik lelaki itu dan menghilang, hanya kesan darah yg banyak mengalir dan dua belah tangan yg tinggal.
YOU ARE READING
Slenderman
Paranormalhigh raking #4 in paranormal (14/8/2018) Segala pembunuhan terjadi setelah berlakunya sebuah pertandingan Costium hantu di sebuah pekan iaitu pekan yg bernama Exalandendra. Adakah jika petandingan ini tidak berlaku segala pembunuhan tidak akan terja...