Najprv Vám poviem niečo o sebe asi tak by som mala začat :).
Volám sa Magda a mám 24 rokov bývam v malom meste kde každý o všetkom viem a každý sa s každým pozná . Však to určite poznáte . Narodila som sa v Januári a som kozorožec . Čo to znamená ? som strašne tvrdohlavá, nevylievam city ked to nemusím tiež neviem niekoho podporit tiež nemám rada samotu ale občas ju potrebujem. Niekde sa len tak zatvorit do kúta a čítat si alebo tiež pozriet film len ja . :)
Ale idem pekne po poriadku moja rodina sa skladá z 5 členov ja a další 3 moji súrodenci . Moji rodičia sa už od malička čo si pamatám neustále hadali a nadavali si. Samozrejme občas boli aj tie svetlé chvílky kde sa všetci tvárili ako super rodinka. Občas som sa tak cítila aj ja . Tie hádky nevznikali len tak samozrejme velký spúštač bol ako inak alkohol. U otca to bolo častejšie ale aj mama si dala, ked bola u nás na návšteve jej sestra a to bývala len hodinu pešky .
Zrazu sa všetko začalo menit, ked som bola jeden pekný den u kamarátky a za mnou prišla moja staršia sestra a oznámila mi že moja sesternica umrela cestou do školy vraj do nej nabúrala dodávka a bratranec je v nemocnici. Bola to pre mna strašná správa bola moja najlepšia kamarátka, ktorá mi bude navždy chýbat a nikdy na nu nezabudnem. Všetok volný čas sme trávili spolu :). Bola vždy šetrná a ovela lepšia ako ja.
Bol pohreb obe rodiny trúchlili a po určitom čase každý išiel tou svojou cestou a snažil sa s tým vysporiadat každý po svojom. Prešlo pár rokov a mojej starkej ktorá niekolko rokov chodila na dializu sa prihoršilo a tak sa naši rodičia rozhodli, že starkú si ubytujú k nám a jej dom mimo mesta predajú a tým padom budu mat aj peniaze. Lenže moja starká bola moc komplikovaná žena a moj otec bol asi po nej a samozrejme hralo rolu v tom, že je jedináčik a ešte k tomu Blíženec. Mne osobne s nou bývat nejak extra nevadilo dávala mi peniaze a ovocie a mala ma rada.
YOU ARE READING
Útek za štastím
AdventurePokúsim sa Vám opísat život obyčajnej mladej baby, ktorá má velmi zaujímavý život . Tolko vecí sa jej v živote stalo a to má len 24 rokov.