Ako čas plynul dalej a dalej naši rodičia predali aj byt a snažili sa blízsko kúpit dom, ktorý prerobia a my by sme tam bývali. To všetko preto aby nemuseli platit drahý nájom. Kedže rozpočet nebol nejak extra velký tak mali v ponuke naozaj hrozné domy až jeden naozaj kúpili no nezaplatili celú sumu. Tak ale boli dohodnutý s majitelom ktorý bol už starší pán. Bol to dom na okraji dediny, ktorá bola ešte súčastou mesta. Dom bol postavený vedla dialnice a záhrada nebola za domom ale vedla . Takže od nej ste krásne videli na všetky autá čo jazdili okolo. Čiže v skratke povedané žiadne súkromie. To ale nebolo všetko záchod v dome nebol a ani nemohol byt kedže by ste museli pozastavit celú dialnicu. Takže na potrebu sa chodilo do kadibútky :D . Večer to tam bolo jak z hororu. Ale to bol len zovnajšok z vnútra to tiež nebola žiadna sláva naši musel prerobit podlahu kupelnu komplet v kuchyni obkladačky v mojej izbe s bratom zničit umyvadlo a namalovat .. Bolo to naozaj náročné a samozrejme aj finančne kedže tam nebolo poriadne kúrenie tak sme kúrili v peci . Moja izba s bratom mala zadný východ a ten sa v budúcnosti mohol hodit to ma celkom potešilo inak bývat s bratom v jednej izbe mi nejak extra nevadilo. Bol odomna starší len o skoro 2 roky a mali sme aj celkom spoločné záujmy.
Moji rodičia ale mali k sebe čoraz dalej otec pil viac a viac a mama začala pracovat na Verejno prospešných prácach kde upratovala ulice. Tam si našla rovesníkov a začala sa s nimi viac a viac stretávat počas volna. Otec bol velmi žiarlivý a majetnícky človek tak sa samozrejme opil a robil doma bordel. On bol samozrejme prešpekulovaný a netíral nás fyzicky lebo vedel, že by išiel do vazenia ale psychicky a to je ovela horšie. Ako išiel čas tak sa to len a len zhoršovalo . Každý den k nám chodila polícia. Oni sami dokonca povedali, že k nám chodia ako na hodiny klavíra. Bolo to strašné kolko krát do rána kričal a potom sme mali íst do školy a mama do práce. Boli sme už zničeny a vyčerpaný. Raz nám ale štátny policajti povedali že máme zavolat mestských. Že oni si s ním porobia poriadky. Tak sme zavolali ich . Tí ho zbili on sa posral a išlo sa dalej.
Takto to pokračovalo neustále až sme sa všetci súrodenci spriahli a povedali mame aby sa konečne rozviedla. Že už sme velký a nejak to zvládneme aj finančne bez neho. Mama súhlasila a tak sa to začalo. Ked sa to otec dozvedel začal robit ešte vačší bordel . Už tam boli aj nejaké fyzické napadnutia ale žiadna zlomenina. A to je na nič inak ho nezatvoria . Musí niekomu niečo zlomit. Prišlo rozvodové konanie v ten den mala meniny Zuzana a otec doniesol do súdnej siene 2kytice. Jednu pre sestru a druhú pre maminu ta ju ale odmietla a darovala ju sudkyne. Otec povedal, že je krestan a že as rozvádzat nechce. Samozrejme žiadny krestan extra nebol. Ked bol malý žuval v kostole žuvačku a farár ho zato vyhodil z omše a od vtedy v kostole nebol. Ale dosiahol svoje a v ten den ich nerozviedli .
Je jasné že neprestal robit bordel ale naštastie prišlo aj druhé rozvodové konanie a tam ukázal svoju pravú tvár. Moji rodičia boli konečne oficiálne rozvedený . Paráda!!
YOU ARE READING
Útek za štastím
AdventurePokúsim sa Vám opísat život obyčajnej mladej baby, ktorá má velmi zaujímavý život . Tolko vecí sa jej v živote stalo a to má len 24 rokov.