Şimdi bazı şeylere açıklık getirmek istiyorum.
Sizinde bildiğiniz gibi anketlerimde ďeğisik sorular sormaya çalısıyorum.
Dün gece yine bir anket bölümü yayinladim bu kitabima. Cevaplara bakıyorum iyi hoş. Ben anketimde cogu kisiye saygi cercevesinde oluyorum. Çünkü okuyucum diyorum her anketime katiliyor diyorum.
Bu sabah verilen cevaplara baktigimda okuyucum olmayan!olmayacak olan bir insan sanki benimle bir derdi varmis gibi anketime ters ters cevaplar veriyor.
Seni ben anketime zorla getirmedim.! Bölümümü yayinladim yattim uyudum. Bu mu ya bazilarinin anket cevaplamaktan kastı? Bu kitabi yayinlayan benim sen gelipte benim sinirimi bozacak bir halde anketimi cevaplayamazsin. Gercek okuyucularimin cevaplarina bakiyorum ne guzel iyi hoş cevaplar veriyorlar sen anketimde kendini kasarak ego gösterme ćabasi harciyorsan enerjini tuketme. Mümkünsede bir daha anketime gelme yoksa bu sefer kalp kirarim.
Benimle bir derdin varsa özel açik buyur gel. He derdin yoksada anketimde ego kasma. O sorulari sen ziyan et diye yazmiyorum ben. Ikinci sefer olursada bu kadar sakin davranmam.
Anketimde herzaman olup terbiyesi yerinde olan okuyucularimin bu konuyla alakasi yok. Bahsettigim kisi tek kisi. Lutfen o kisi disinda kimse ustune alinmasin..
Ve sen birdaha...okuyorsan burayi,gelme anketime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRADIŞI ANKETLER
RastgeleEGLENCELI VAKIT GECIRMEK ISTEYENLER ICIN SIRADISI BIR ANKET KITABII :)) SENDE KATILMALISIN