Optimus - Na waszą pierwszą randkę Optimus zabrał cię na piknik na plaży, a potem na romantyczny spacer po jej brzegu. (Uwaga niszczę romantyczność, współczuję piachu w butach xD)
Bumblebee - Wasza pierwsza randka nie była zbyt oryginalna, ale na pewno świetne się na niej bawiliście. Bee zabrał cię do wesołego miasteczka gdzie nie obyło się wyjazdu na diabelski młyn.
Crosshairs - Na pierwszą randkę zabrał cię na koncert na żywo twojego ulubionego zespołu.
Jazz - Zabrał cię do kina na komedię, ale film okazał się tak nudny, że jedyne z czego się śmiałaś to z komentarzy bruneta (holoforma). Po filmie poszliście na spacer po wieczornym mieście.
Ironhide - Iron zabrał się na strzelnicę gdzie wbrew pozorom bardzo się do siebie zbliżyliście. Nauczyłaś się nawet dobrze strzelać, a po strzelnicy Autobot zabrał cię na obiad do restauracji.
Sideswipe - Na początku chciał zabrać cię na walkę MMA, ale nawet on wiedział, że to w ogóle nie jest romantyczne. Ostatecznie zabrał cie do Jump City.
Sunstreaker - Zabrał cię na wyścigi, bo już od dłuższego czasu marudziłaś mu nad uchem, że chcesz z nim na nie pojechać.
Smokescreen - Chłopak zabrał cię swoim samochodem do ZOO. Pomimo tego, że postanowiłaś więcej nie pozwolić mu prowadzić, świetnie się bawiłaś.
Ratchet - Jeżeli chodzi o niego to on po prostu, pod wpływem braku weny, zabrał cie na spacer. Następną randkę planujesz ty.
Megatron - Wasze misje się nie liczą? Tak, musiałaś mu to uświadomić, że misja to nie randka. W końcu się poddał i spędził cały dzień na spełnianiu twoich zachcianek. Romantycznie? Sama oceń.
KonckOut - Chłopak zafundował wam kilkugodzinny pobyt w SPA. Pozazdrościć.
Starscream - On chciał być oryginalny i wieczorem, kiedy było najwięcej gwiazd zabrał cie na przelot swoim alt-mode.
Shockwave - Jemu było ciężko coś wymyślić, bo wszystko było, albo nielogiczne, albo nie oryginalne. W końcu zabrał cie na wtorki, bo myślał, że to proste. Przez większość randki uczyłaś go jak się jeździ i kuliłaś się ze śmiechu.
Soundwave - Zabrał cię do Disney Land'u. Obudziło się w tobie wewnętrzne dziecko.
***
Autorka pytania: Wicia420
CZYTASZ
PREFERENCJE Transformers [W trakcie dodawania Soundwave'a i Sunstreaker'a]
RandomPreferencje Transformers! <3 Zapraszam do czytania i do zadawania pytań w komentarzach Najwyższe notowania: #280 w losowo - 17.02.2018r. #310 w losowo - 19.01.2018r. #452 w losowo - 18.01.2018r. #576 w losowo - 17.12.2017r.