Optimus Prime - Musiał przestać bawić się w Kapitana Amerykę i przestać zważać na język. Miał pozwolić ci przeklinać w jego obecności do woli przez miesiąc.Bumblebee - Musiał pozwolić, żeby założyć na jego ubrania bombki i musiał udawać choinkę przed wszystkimi do końca dnia. Co prawda zbił kilka bombek.
Crosshairs - Musiał wyjść na dwór i przytulić oraz pocałować słup.
Jazz - Wykorzystałaś jego niewiedzę o naszym świecie i rozkazałaś mu trzasnąć drzwiami obrotowymi. Ochroniarze w galerii handlowej nieźle się bawili razem z tobą, ale po 10 minutach opanowali się i Jazz'a. Tłumaczenie mu, że nie da się nimi trzaskać zajęło następne 10 minut.
Ironhide - Musiał owinąć się w dywan i udawać naleśnika i wyjść tak do ludzi. Kiedy kogo mijał miał mówić: "Jestem naleśnikiem".
Sideswipe - Musiał założyć kigurumi jednorożca i chodzić w nim cały dzień.
Smokescreen - Musiał przez dwa dni w ogóle się nie odzywać. Wyobraź sobie to jak próbował komuś wytłumaczyć czemu ma się nie odzywać.
Ratchet - Musiał zatańczyć macarnę z pamięci.
Megatron - Musiał napisać Optimusowi, że przeprasza go za jego "wybryki" i mimo wszystko go kocha, bo jest jego bratem.
KnockOut - Musiał przemalować swój alt-mode najtańszym lakierem jaki znalazł w kolorze zgniłej zieleni. Potem musiał pozwolić ci porysować ten lakier i nie zmieniać go przez dwa tygodnie.
Starscream - Musiał zabierać cię codziennie na randki przez dwa tygodnie.
Shockwave - Musiał przestać używać zwrotu "To nielogiczne" i zastąpić go zwrotem "To jest logiczne". Nikt nie ukrywał swojego zdziwienia.
***
No cze!
Miałam nie dawać tu żadnych ogłoszeń, bo nie chciałam zaśmiecać tej książki, ale muszę.
Pod poprzednim rozdziałem, a dokładniej pod gifem z KnockOut'em pojawiła się pewna historyjka. Nie mam nic przeciwko, nawet miło mi się to czyta, ALE jeżeli historia sie kończy i chcecie ze sobą popisać, lub (tak jak w przypadku tamtej) zaczniecie się kłócić - proszę załatwiać to na tak zwanym priv'ie. Pamiętajcie, że wszystkie powiadomienia o tym co piszecie idą do mnie. Tamta historia została usunięta, ale zostało to w moich powiadomieniach i przeczytałam tą kłótnię. Bardzo proszę nie robić takich rzeczy w komentarzach, albowiem ani ja ani czytelnicy nie chcą czytać czyichś kłótni. W innym przypadku będę po prostu zgłaszać.
Jeszcze raz powtarzam! Historyjki są jak najbardziej okey, JEŻELI nie schodzą na złą drogę.
Tak samo wyzywanie się, pisanie o treściach erotycznych, czy żalenie/chwalenie się będzie zgłaszane, bo piszę tę książki też dla młodszych, a nie tylko dla nastolatek.
CZYTASZ
PREFERENCJE Transformers [W trakcie dodawania Soundwave'a i Sunstreaker'a]
CasualePreferencje Transformers! <3 Zapraszam do czytania i do zadawania pytań w komentarzach Najwyższe notowania: #280 w losowo - 17.02.2018r. #310 w losowo - 19.01.2018r. #452 w losowo - 18.01.2018r. #576 w losowo - 17.12.2017r.