Hij kruipt naast me in bed en legt de deken over me heen. 'Lig je lekker?' vraagt hij terwijl hij met een vinger over mijn arm heen strijkt. Ik huiver en weet niet waar ik naar moet kijken, de gedachte om de hele nacht naast deze man te moeten liggen maakt me misselijk. Hij streelt langs mijn hals pakt voorzichtig mijn kin vast en draait mijn hoofd zijn kant op. 'Ben je bang voor me?' hij kijkt me diep in mijn ogen als hij me die vraag stelt.
Ik slik en schud mijn hoofd. 'Wat is het dan?' hij kijkt me bedenkelijk aan. 'Geïntimideerd' zeg ik zacht terwijl ik mijn ogen neersla. 'Waarom' zegt hij even zacht terug als hij zijn neus in mijn hals drukt en me een klein kusje onder mijn kin geeft. 'Je beslist alles voor me en..' zuchtend voeg ik er aan toe '..ik weet niets van je.' Hij verplaatst zijn aandacht van mijn hals weer naar mijn gezicht. Hij laat een vinger over mijn onderlip glijden.
'Je hoeft niks van mij te weten' zegt hij kil. Hij draait zich van me weg en kijkt naar het plafond. Zijn hele lichaam verstrakt zich als hij chagrijnig voor zich uit staart. 'Mag ik een ding weten?' vraag ik kalm. Hij bromt even en ik ga er van uit dat dit zijn goedkeuring voorstelt. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' Kwaad draait hij zich op zijn zij van me af geeft het kussen een stomp, maar voordat hij zijn ogen sluit bromt hij nog wel het antwoord dat ik zo graag wou weten. '32'
Slaperig word ik wakker, ik open mijn ogen en ik merk dat ik geen kant op kan. De man naast me ligt bezitterig met zijn arm over me heen en zijn hoofd op mijn borst te slapen. Zijn mond staat een stukje open. Op mijn wekker staat dat het half acht is, en als ik nog op tijd bij college wil zijn moet ik nu toch aanstalten maken om uit bed te komen. Voorzichtig pak ik zijn arm op en leg hem naast me op het bed neer, ik schuif onder hem weg en zie dat zijn hoofd zacht op mijn kussen neerkomt. Tevreden pak ik snel wat kleren en haast me naar de badkamer. Ik sluit de deur, snel trek ik mijn shirt en ondergoed uit en spring onder de warme stralen van de douche. Ik doe mijn best om mijn haren niet nat te maken. 'Dus jij denkt stiekem even snel te douchen voor ik wakker wordt.'
Hoor ik aan de andere kant van mijn douche gordijn. Ik vervloek het kapotte slot van mijn badkamer deur, pak het douchegordijn sla hem zedelijk om mijn bovenlichaam en kijk hem aan. 'Ik wist niet dat samen douchen in ons contract stond' woest laat ik het douchegordijn weer los en spuit douche gel op mijn hand. 'Zijn we kribbig?' vraagt hij me grinnikend. 'Volgens mij was jij degene die kribbig was gisteravond' zeg ik luid boven de stralen uit. Het blijft angstvallig stil aan de andere kant van het douchegordijn. Ik hoor geritsel van het gordijn, waar ik met mijn rug naartoe sta. 'Wat zei je Lisa?' ik voel twee handen op mijn naakte natte lichaam.
'Wil je dat nog een keer herhalen, ik heb het denk ik niet goed verstaan' fluistert hij koel in mijn oor. Hij drukt zijn naakte lichaam tegen het mijne, van schrik laat ik mijn fles douche gel vallen. 'Ik-ik zei niks' stotter ik zacht. Zijn hand glijdt naar mijn buik, hij trekt me tegen zich aan en fluistert: 'Goedzo, Lisa.'
JE LEEST
The contract
RomanceIk probeer mijn bevende handen onder controle te krijgen. Zenuwachtig laat ik mijn ogen over de persoon tegenover me glijden. Op het moment dat onze ogen elkaar ontmoeten zuigt hij zachtjes aan zijn sigaret. Met mijn hart luid bonzend in mijn keel z...