0.0

232 16 2
                                    

Yoongi elinde ki bıçağı daha sıkı kavradı. Birazdan kurbanı bu ara sokaktan geçecekti ve Yoongi onu soğukkanlılıkla öldürecekti. Sonra da gidip parasını alacaktı. Çenesine indirdiği maskesini tekrar burnuna kadar çekti, kol saatini kontrol etti. Çoktan buraya gelmesi gerekiyordu. Huzursuzca yerinde kıpırdadı. Biraz daha beklese sorun olmazdı.

Geçen bir saatin ardından adam bir türlü gelmemişti. Yoongi sinirle cebindeki telefonunu çıkardı ve bu işi veren adamı aradı.

"Aferin Yoongi, bu işi halledebileceğini biliyordum. Oyalanmada hemen yanıma gel. Sana paranı vereceğim."

Yoongi telefonu kulağından çekip bir süre ekrana baktı. İyi de adamı o öldürmemişti ki. Kafasını iki yana salladı. Bir yanlış anlaşılma olmalıydı. Adam ölmüştü işte, gerisi onu ilgilendirmiyordu. O sadece parasına bakardı. Arabasına binip şehrin biraz dışında ki bara doğru sürdü. Bu işten alacağı para ona yeterde artardı bile. Arabasını geldiği barın önüne gelişi güzel park edip, hemen içeri girdi.

Etrafına bakmadan direk adamın odasına çıktı.

"Bay Jeon?"

"Gel Yoongi."

Yoongi kapıyı tamamen açıp içeri girdi, ardından da kapattı. Sıkıntılı nefesini dışarı verdi ve Bay Jeon'un masasının önünde ki siyah deri koltuğa oturdu.

"Maskeni çıkar artık Yoongi. Bu işi alacak kadar cesaretli olan çalışanımı görmek istiyorum."

Yoongi karşısında ki adama ters ters bakmaya başladı.

"Maskemi çıkarmayacağım. Ben senin çalışanın değilim. Parayı ver, daha bir ton işim var."

Aslında yalan söylemişti, şimdilik yapacak bir işi yoktu. Fakat kimin umrundaydı ki? O parasını alıp bir süre ortalıktan kaybolmak istiyordu. Jeon Jungkook o eşsiz gülümsemesini, Yoongi ye sundu.

"Çok sabırsızsınız Bay Min."

Jungkook suratına eski ciddiyetini yerleştirdi ve adamlarına döndü.

"Çocuklar, Yoongi ye hak ettiğini verin."

İki adam odadan çıkarken, Yoongi oturduğu koltuğa iyice yayıldı. Busan'ı bir süreliğine terk etse iyi olurdu. Adamlar ellerinde bir çantayla odaya geri geldiler.

Bir on beş dakikanın sonunda Yoongi elinde paralarla bardan çıkabilmişti. Ağzında ki maskesini çıkarttı, son model arabasına doğru ilerledi.

Acaba adam nasıl öldü ndndns

OVERDOSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin