Yoongi suratında ki aptal gülümsemeyle arabasına bindi. Her zamankinin aksine, arabayı bu sefer yavaş ve temkinli sürüyordu. Ortamda ki sessizliği Yoongi'nin telefonu bozmuştu. Bir zamanlar açtığı fakat fotoğraf çekilmekten nefret ettiği için kullanmadığı Instagramına biri mesaj atmıştı. Yoongi bu mesaja kadar telefonunda Instagramın yüklü olduğunu bilmiyordu bile.
Hızını biraz daha düşürdüğün de merakla telefonunu eline aldı.
fly086534: Not hoşuna gitti, öyle değil mi? Benden hoşlandın.
Yoongi mesajı okur okumaz umursamadan telefonunu koltuğa koydu. Mesajı tabiki de ciddiye almamıştı. Fakat mesaj atan her kimse duracak gibi görünmüyordu.
fly086534: Neden cevap vermiyorsun? Hoşuna gitmedi mi yoksa?
myoongi489: Salak saçma konuşmayı kes ve bana bir daha mesaj atma.
fly086534: Yoksa benide mi deşersin?
Yoongi kimsenin olmadığı yolda sağa çekerek hızlıca cevap yazmaya başladı. Durmasaydı kaza yapacaktı.
myoongi489: Aptalsın çünkü seni bulamayacağım sanıyorsun. Yine aptalsın çünkü iyilik yaptığını düşünerek işime engel oluyorsun. Kes şunu.
fly086534: Sana bir daha mesaj atmayacağım. Sadece cebinde ki notun sikik bir şaka olmadığını anla diye yazdım, ayrıca işine bulaşmaya devam edeceğim. Durdurmak istiyorsan.. Gel ve beni bul.
Sinirle soludu. Bu kim oluyordu da onun işine burnunu sokabiliyordu? Yoongi kafasını iki yana salladı, yeni kurbanını bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OVERDOSE
Short Story"Seni canı pahasına koruyan adama böyle mi teşekkür ediyorsun?" "Bana dokunamazsın Jung Hoseok." ▪YoonSeok ~180817~