Içimdeki aci

43 2 0
                                    

ANA!
-Sizcede fikrime hormetnen yanaşmagiviz daha duzgun deyil?!

-qizim bax bu cox onemli qerardi sen alişqin deyilsen ele muhite bacara bileceyinden eminsen? başa duş men anayam senin telive bele zerer gelse canim cox yanar bawa duşuremki bunu bize gore eliyirsen ama 3 il az deyil.TAM 3 IL...

  BELI.Tam 3 illiyine ozume gelecek qurmaq ucun rayonda hazirlaşmaga gedecekdim.Niye rayon? deye soruşarsaniz  orda hazirliq budcesi bura nisbeten aşagi idi hetta ordaki muellimlerin meni odenişsiz hazirlayacaglarinda bilirdim.Ve sirf buna gore 3 ilimi o kimsesiz yerde nenemle babamin yaninda kecirmeye razi idim..UGURU gelecekde tapmaq ucun...  
"-LARISA? qizim eşyalarin hazirdi? " anam qonaq otagindan seslenmişdi.

Icimde ele bir huzun var idiki anlatamam.Cidden gedirdim? her şeyi qoyub gedirdim.Butun xatirelerimi qoyub,butun dostlarimi...men bu wehere bagli idim.Dogurdan da  bagli idim.

Çamadanlarimi hazirladiqdan sonra  pillekenlerden sessizce aşagi endim.Ozumu zeif gostermek isdemirdim ama elimnen hec bir şey gelmirdi.icimde ele bir burulgan var idiki biri el vursa her yeri dagidacaqdim sanki.Icime atdigim o goz yawlari anamin dolan gozlerin gorduyu halda ozunu serbest buraxmiwdi.
Vidalaşmalari hec sevmezdim ama anama mohkem mohkem sarildim daha sonra arxama baxmadan qaca qaca evden cixdim.Qacarken hicqiriqlarimi saxlaya bilmirdim.Mene qeribe baxan insanlari aldirmadan meni gozleyen maşina dogru suretle qacirim.  

LENETE GELSIN!
aglamagdan gozum hec neyi gormedi ve sert bir şeye deydim. Her ne idise canimi cox yandirmadi bawimi qaldirdiqda ise hemşeki kimi ozumu tanidigmdan beri yanimda olan Ilyasi gordum. Canim doslarim menim yenede yanimdaydilar yenede tek buraxmamişdilar meni.Yawama sebeblerimdi onlar menim.
"-Yavaş ol Lariii  dişimi qirdinn"

arxadan ise digerleri Selcan ve Nermin  gelirdi Selcanin arxadan mene:
"- al qirdiiin qirdiiin" bagirmasi ile isdemesizce hamimiz gulmuşduy hetta bu veziyyetde olmasaydim kecinmişdim.Ama bu onlarla son goruşmem idi.Bunun duşuncesi bele canimi yandirarken gercek olmasi menimcun travma idi deye bilerem.  

"- Qiziiiiiim hara gedirsen bizi qoyub? neden? nicinn?"  

"of Nermin of men sizsiz neyneycem webekler"
dedim gozumnen bir damla yaş yanaglarima suzulerken bilrdim onlar ozlerin şen gorsedmeye caliwsalarda iclerinde firtinalar qopdugun bilirdim.Ve bu ozun artiq belli etmişdiiki Nermin gozlerinin yawin tuta bilmemişdi.Selcana baxdigimda ise gozleri dolmuşdu. Ilyas ise sert gorunuwe sahib olsada duygularin belli etmesede yup- yumşaq ureye sahib idi.
"- son defe qurup sarilmasi geliiiinn" dedi Nermin
son defe berk berk sarildim onlara son defe baxdim o uzgun uzlerine  

"biiiiiiiib biiibbb ay qizim agac oldum burda"
diye  qiwqirdi şofer dayi
"geldiiiim geldiiim" deye mende şofer dayiya inad bagirdim  

  yol tami tamina 7 saat idi.qulaqciqlarimi taxmişdim qulagima her şeyi duşunerken artiq 3 saat gelib kecmiwdi.Nermingille yaşadigim o bol macarali ve adrenalin dolu gunleri,anami qardawimi atami duşunurdum.Yatagimi, otagimi duwunurdum.Boşmu qalacaqdi indi? Larisasizmi qalacagdi...  

7 saatliq yolculugdan sonra catmişdim.Hercend men memnun olmasamda nenemle babam onlarla qalacagima gore cox sevinirdi.Eslinde mende onlari cox sevirdim demek olarki mene heyatda deyer veren yegane insanlardan idiler. Nenemgille goruşdukden sonra mene ayirdiglari otaga kecdim.Ne qeder elesemde icimden o qemi sokub ata bilmridim.Sanki onemli bir şeyler buraxmişdim arxamda. Eşyalarimi yerleşdirmeye bawladim.Eslinde otagim cox xoşuma gelmiwdi. Kicik ve sevimli idi.Nenem men geleceyimi bildiyim ucun burani mene gore dahada sevimli elemişdi.Heqiqeten cox şirin idi. Tek kişilik yataq, onun onunde ders caliwma masam,masamin yaninda ag ve guzgulu paltar şkafim, şkafin borunde ise uzu kendin meşeliyine baxan pencere var idi.Yere ise cehrayi tuklu xalca serilmiwdi.Buda ortama xoş bir goruntu qatmiwdi.
"bu arvadin yaşi cox olsada zovqu cox cooldu"
deye kecirdim icimden.Paltarlarimi şkafa yerlewdirdikden sonra uzerime zumrud yaşili olan,uzunlugu dizlerimden cox cox usde olan bir tulum geydim. Daha sonra telefonumu elime alib uşaglara goruntulu zeng eledim.Indiden cox darixmiwdim.

elave weylernen cox meşgul olmadan yatagima kecdim ve gozlerimi yumub mecburen yatmaga calişdim.Cox wey fikirleşseydim  aglayacagimi bilirdim. Sabah ise mekteb var idi.YENI MEKTEB...  

Tezece yuxuya getmişdim ki telefonumnan cixan sesle yuxudan oyandim. Telefonu elime aldigimda ise gelen mesaj Nerminden idi.Acdigimda ise bir neceden screenshot atmişdi.Bu ss ler menim haqqimdaydi.  

"ADIN NERMIN OLMALIDI DEYESEN. MENE LARISA LAZIMDI.ONA DEKI O BIR GUN MENIM OLACAQ.O MENE AIDDI YALNIZ MENE...  OZUNU GOZLESIN BIDENEM."

mesaji oxuyanda gozlerim  firlanib yerinnen cixacaqmiş kimi oldu. Bu kim ola bilerdi? menle ne elaqesi var idi? Hec bir şey anlamadan telefonu yerine qoydum ve derin duşuncelere daldim. Anlaşilan bu gece mene yatmaq yox idi ve sabah gozlerimn alti qaralmiş veziyyetde gedecekdim  yeni mektebime. Iç sesim oz ozune mirildanarken derin yuxuya getmişdim..


salam watpad oxuyuculari 4 cu hekayemi nehayet uzun zamandan sonra yazdim. universtete ve imtahanlara gore ara vermeli olmuwdum. Umid edirem beyenersiz larisa ve irelide olan xarakterlerin resmini isdeyersizse bildirin. vote vermeyi unutmayin...

 

UğurlumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin