Seher gozlerime inadla vuran o guneş işiqlari ile oyandim.Saata baxdim.Hele vaxdima var idi. Bu mektebin en yaxşi avantajlarindan biri de serbest geyim idi.
Yerimden qalxdim ve duş aldim.Isti su mene yaxşi gelmişdi ayilmama sebeb olmuşdu.Gelib şkafimin onunde dayandim geyenecek cox şeyim var idi eslinde bir neçe ay bunlarla idare ede bilerdim. Şkafimdan dizlerimnen yenede cox usdunde duran enli bir ətək,sinesi azca yumru olan dar bir qara koftani eteyimin içine saldim.Dizlerimden az aşagida duran corablarimi ayaagima keçirdim.Bugun hava biraz kuleyli oldugundan yenede boza çalan ama qara olan bir naziy jaket geyindim.
Guzgunun onune keçdim saçlarimi biraz duzleşdirdim.Saçlarim qizili rengde oldugundan ne elesem gosterişli dururdu.Uzume ise heç bir makyaj elemedim. Sadece tenimin rengi cox ağ oldugundan qirmizi dodag boyasi vurub elimle dodagima yaydim. Ve hazirdim! Qulaglari kenarlarindan çixan minnoş çantami alib evden çixdim. Qayetde gozel gorunurdum. Bugun seher yemeyi yemeyecektim onsuz alişiq da deyildim. Ona gore nenem ve babami opub evden çixdim."Larisa hami sene niye bele baxir? "
Normalda kuçede gezende coxda diqqet çekici bir tip deyilem.Yaxşi gozelem o sozsuz ama bu qeder baxilacaq qeder gozelde deyildim.
Yanimnan keçen xalalar mene baxa baxa aralarinda nede piçildaşir, qizlar iney kimi baxib sonra goz suzdurub heç baxmirmiş kimi yanimnan keçir, oglanlar ise sanki ac qurddular.
Tanrim yoxsa burasi hemşe belemiydi? Men boyuk uç ili belemi keçireceydim?
Içimde ozumle boğuşarken nehayet mektebe gelib çixmişdim. Yaxşi anladiq mekteb gozel idi hetta bir rayon yerine gore çox çox gozel idi. Ama insanlari.. insanlari cox qeribeydi lenet olsun..men yaşaya bilmezdim.. belkede anam en başindan haqli idi.Men bele muhite alişiq deyildim.
3D li qorxu filimi izleyirmiş kimi mektebe daxil oldum.Tanrim bu baxişlarinizi artiq cekin usdumden
Belkede geyimim bir kend yeri uçun çox gosderişli idi bilmirem. Tek bildiyim şey Lenet olsun!
Sinif otaglarina eyleşdik.Uşaqlar işi gucu buraxmiş meni izleyirdiler bir nece cut gozlerin usdumde olmasi meni cidden narahat edirdi. Ve nehayet biri bunu anlamiş olduku son vermek qerarina geldi. Bu uzun boy hetda cox uzun ag tenli birazda sizanaqli ama qayet gozel saçlari ciyninin ustunde bele olmayan, ariq bir qiz idi.Ve qizin bir baxişi kifayet elediki uşaqlar menden gozlerin cekib bir birleri ile sohbet elemeye başladilar.
Qiz gelib yanimda oturdu
"-mmmm muveqqeti narahatçiliga gore uzr isdeyirik.Bura yeni adam gec-gec geldiyinden ne zaman yeni adam gelse hele de senin kimi gozel bir qiz bizimkiler ozlerin bele itirirler"
O bu sozleri deyerken GOZEL sozunu xususi vurgu ile ve birazda gulerek soylemişdi.
" -prablem deyil. Yeni alişaram.Bir iki gune keçerdi yeqinki bu hə?
Gozumun birin xəfifdən qiyaraq demişdim bunu
"Sanmiram" deye cavab verdi
"Yaxşi bes adin nedi? " deyib sohbeti deyişdirdi
"-şey men.. men.. Larisa senin? "
"-Larisa? Buralarda bele ada heç rast gelinmez.Burali deyilsen? Hə şey Lamiye men"
"-yox şeherden geldim men"
Bunu deyen kimi biraz once adinin Lamiye oldugunu oyrenmiş oldugum qizin uz ifadesi deyişdi.Ve heç bir şey demeyib yanimnan qalxib o biri siraya keçdi.
Bu insanlarin nesi var idi? Niye bele qeribe idiler? Artiq cidden sixilmaya başlamişdim.
Ezab kimi gelen bir dersde zengin vurulmasiyla duşuncelerimden ayrildim. Uşaqliqdan beri xasiyyetim idi ne zamanki bir ortamdan sixilsam hemşe iç orqanlarim fealiiyyete başlayardi. Beli men hal hazirda ayaq yoluna ehtiyac duyurdum.Sinf otagindan cixib ayaq yolunu axdarmaga başlamişdim ki qolumnan birinin tutmasi ile yerimde qala qaldim.
Uzumu cevirdikde ise az once aniden yanimnan geden qiz idi.
Lamiye!"-neynemeye çalişirsan?" Demiş kimi bir baxiş atdim qiza. O ise heç vecine almadan qolumnan cekişdirib meni mektebin tanimadigim yerrine dogru aparmaga başladi
"-heyyy burax qolumu"
"Eşitmirsen?"
"Qişqirmagimi isdiyirsen?"
"Hara aparirsan meni?""Bir cavab versen deyirem?"
"Sağir!"
Bu qeder soz yağdirmağima reğmen birce soz demişdi
"Yaziq" uzun buzerek masummuş kimi gorunmeye calişaraq
"Ne?"
"Ne demeye çalişirsan anlamiram""Sene aciyiram ŞEHERlI"
Yenede şeherli sozun vurgu ile demişdi
Kend qizlari guclu olur deyirmişler duzde deyirmişler sen deme- kimi axmaq şeyler haqda fikirleşerken ferqine vardimki mektebden cox uzaqdaydiq.
Buda neydi? Meni hara getirmişdi bu? Şeherli prablemi olan melek uzlu şeytan
Meni getirdiyi yer illerden qalma yeke bir yer idi.Sanki mohkem addim atsam başimiza yixilacaqmiş kimi.
Qolumun buraxildigin hiss eledikde Lamiyeye baxdim o ise qabagina kinayeli gulerek baxirdi...
Başimi cevirdikde omrumde birincidefe gormuş oldugum texminen 23-24 lu yaşlarinda zil qara ama az saqqali olan birisini gordum.
Buda neyin nesiydi indi? Men oxumaga deyilde ,Başima bela almaga gelmişdim deyesen. Içimdeki ses artiq oz siqnallarin verirdi."Sen kimsen?"
"Hey"
" siz umumiyyetle hamiviz bele az danişmaqa and içmisiz qardaş?
Voov qardaşda neydi? Larisaaa geldiyin dunen bir bugun iki? Ne bu rayon havalari?"SEN KIM-SEN DE-DIM"
Artiq sinirlerime hakim ola bilmrdim menimle oynayan bu insanlar kim idi? Sebrim daşmaqa başlamişdiNehayet bu boyuk babamiz bir reaksiye bildirib Lamiye xanima barmagi ile çix işaresi vermişdi?
" Ha ne çixmasi? O... o.. nie çixir? Yox yox.. çixma" bu telaşimi aldirmadan cixdi getdi Lamiye
"Menden kim-sen de-dim deye soruşmuşdun Nerminden soruş o daha yaxşi biler"
Neee ? Inanmirdim? Bu nermine o mesaji yazan adam idi? O LARISSA MENIM OLACAQ O MENE AIDDI kimi şeyleri yazan o adam? Lenet olsun! Lenet olsun! Lenet olsun! Qorxmaga başlamişdim. Ayaq yolu ehtiyacim sanki dahada coxalmiş kimime gelirdi sanki.Dur Larissa bunnari duşunmeyin yeridi aferin! Aferin!
Ozumu toplamaga çalişaraq o en ciddi ve megrur gorsenirmiş kimi olan uz ifademi uzume yerleşdirib
Cavab verdim
"Ne isdiyirsen?"
"SENI"
"Anlamadim?"
"Anla Anlaaa mence anlamalisan heçmi yadina duşmedim.Heçmi gozuve bir yerlerden tanidig gelmedim? "
"Men bu yerlerden birincidefedi oluram nece tanidig gele bilersenki"
Dedim"-mende bu yerlerde birinci defedi oluram..balaca qiz yeni anlayacagin gelişimin sebebi sen ve o ATANDI."
birdeyqe birdeyqe atammi dedi o?
Ah Ata ah Ata bir gun bu zibillerive uşaqlarivin duşeceyini bilirdim ama bu şekildede bilmirdim. Bu ailece iş yemeyi yeyende atamin iş ortaginin oğlu idi.Tanrim!"Nee... aa.. aa.atam? Bax... her ne prablemiviz var bilmirem ama burax meni hal hazirda hirsivi mennen cixarmaga haqqin yoxdu"
"Bu haqq işlerim birde atana anlatsan deyirem. Ama gorecek o Yusif bey insanlarin heyatiynan oynamaq da nedi gorsun.Onum canin oz qiziyla yandiracam.Gorsun cani yanmaq nedi"
"-bir deyqe bir deyqe.. meqsedini oyrene bilerem?"
"Problem deyil" deyerek usdume gelmeye başladi
Nee? Allahim yox yoxx duşunduyum şey olmasin yox... heyatim.. heyatim mehv olar deyerek goz yaşlarimi tuta bilmemişdim. Usdume geldikce her zerrem menimle birlikde mehv olrdu.Ama ozumu itirmemeli idim...
"-Gelme" deyee var gucumle qişqirdim.Etrafda insan olmadigindan da emin idim
"Artiq cox gec" gozelim...
Eger oxuyursunuzsa vote vermeyi unutmayin 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğurlum
AdventureUşaqligdan beri gorduyu yuxular...izlediyi işaretler onu heyatinin insani ile rastlaşdirir...