3.Bölüm

136 6 1
                                    

SELİN

Sabah kalktığımda karşımda babamı gördüm. Yüksek bir sesle "SELİN ÇABUK ÜSTÜNÜ GİYİN OKULA GİDİYORUZ" demişti. Açıkçası korkmuştum. Bağırdı diye değil okuldan kayıtımı sildirecek diye hem o bağırsa ne yazar alışmıştım bunlara. Üstümü giyindim. Giyinir giyinmez kolumdan tutup koşa koşa okula götürüyordu. Ben de onun kolunu çekip geriye sürüklemeye başladım. Çünkü okula gitmek kayıtımı sildirmek istemiyordum. O beni ileri çektikçe ben de onu geriye çekiyordum. Okulun kapısının önüne geldiğimde Ali yi görmüştüm. Beni böyle görmesini istemezdim. Yanıma geldi.

- Selin iyi misin? Kim bu adam?

Tam cevap verecektim ki hiç sevmediğim üvey babam lafa daldı.

-ÇEKİL AYAĞIMIN ALTINDAN!

Diye Ali ye bağırdı. Ali sinirlenmişti. Sonra üvey babama yumruk attı.

- Ali dur yapma. O benim üvey babam. Bırak onu Lütfen!

Ali duraksadı ve

-Üvey babansa neden sana böyle davranıyor?

Dediğinde ise babam yerden kalkıp Ali ye yumruk attı. Ali de bende ne olduğunu anlamamıştık. Üvey babam kolumu bıraktı ve "BU İŞ BURDA BİTMEDİ SELİN HANIM AKŞAM EVDE KONUŞUCAZ SENLE" dediğinde umursamadım Ali ile ilgilenmeye çalışıyordum. Ali yi yerden kaldırdığım da gözü fena morarmıştı. Ayağa kalktığında koluna girip onu arabasına götürdüm.

ALİ

Gözüm çok acıyordu. Selin koluma girip arabanın oraya götürmeye başladığında başım çok dönüyor ve gözlerim kararıyordu. Selin in babasını gözüm pek tutmamıştı. Hiç tekin bir adama benzemiyordu. İnsan üvey kızı bile olsa kızına böyle davranmazdı, davranamazdı. Hala ayakta zor duruyordum. Selin arabaya bindirdi tam arkasını döndü gidiyordu ki elinden tutup kendime doğru çektim.
"GİTME" dedim. Hayatım da ilk defa birisine gitme diyordum.

- Ali ben gitsem iyi olucak hem sende eve gidip biraz dinlen veya hastaneye git.

- Selin lütfen arabaya biner misin? Biraz konuşalım.

Kafasını iki yana sallayıp onayladı ve arabaya bindi.

- Sahile gidip orda konuşsak olur mu?

-Olur tabii.

Sahile doğru arabayı sürerken Selin in ağzını bıçak açmıyordu dalmış gitmişti. Korkmuş olmalıydı. Sahile geldiğimizde Selin hiç inmek istemiyormuşçasına yavaş yavaş kapıyı açıp inmişti. Kayalıklara oturmuş denizi seyrediyorduk. Ben sormadan Selin anlatmaya başladı.

-Üvey babamı hiç sevmedim. Annemi sürekli benden uzaklaştırıyordu. Babam öldüğünde annem kendini kaybetmişti. Sonra bu lanet olası herifle evlendi. Okullar açılmadan bi gün önce üvey babam okuldan ayrılıp kendine iş ara dedi. Bu duruma çok sinirlenmiştim. Okuldan ayrılmak istemiyordum ve bunu. İçin elimden geleni yapmaya çalışacağım.

- Peki ya neden sana böyle davranıyor?

- Ali inan ki bu soruyu bende defalarca kendime sordum ama bir cevap bulamadım.

- İstersen akşam eve gitme. Benimle gel bende kalırsın bi kaç gün. Yani yanlış anlama o adam sana bir şey yapacak diye korkuyorum. Bugün sana çok bağırmıştı ve amma sinirliydi.

- Se-sen de mi kalıcam? Ben?

-Benim için bir mahsuru yok ama tabi kalmak istersen zorla kolundan tutup götürecek halim yok ya .

- Ali bilmiyorum, kafam çok karışık. Sana gelsem annen baban falan evde olmaz mı hem?

-Öncelikle annem ve babam ayrı bizim bir yazlık var şuan kimse yok oraya gidebiliriz istersen.

Biraz düşündü. Sonra kabul etti. Kendini babasından korkmuyor gibi göstermeye çalışsa da korkuyordu. Selin i alıp yazlığa bıraktım. Bende markete birşeyler almaya gittim.

SELİN

Ali nin bu teklifine şaşırmıştım ama kabul etmek zorundaydım. Çünkü akşam o eve gidersem o pislik herifle annem beni okuldan sildirmeye ikna edeceklerdi. Biliyordum. Hem Ali nin teklifini kabul etmek zorundaydım. Arkadaşım Tuğçeye gitmek isterdim ama ailesiyle tatile çıkmıştı. Tuğçeden yakın arkadaşımda yoktu. Aradan yarım saat geçmişti Ali hala ortalıklarda gözükmüyordu. Tam arayacaktım ki arabasının sesini duydum. Hızlıca balkon kapısının oraya gidip elindeki poşetleri mutfağa yerleştirdim.

- Çok yorulmuş gibi görünüyorsun iyi misin?

- Ben iyiyim de asıl sen iyi misin?

- Ne kadar iyi olunabilinirse o kadar iyi olmaya çalışıyorum işte.

Dediğimde Ali nin suratı düştü. Benim için üzülüyordu. Onu bu konuya dahil etmek istemezdim.

- Ali istersen bir doktora gidip muayene ol.

- Belki sonra.

Dedikten sonra içeri geçti. Şömineyi yaktı. Bende yanına geçip oturdum.

- Ali herşey için çok teşekkür ederim. Sen çok iyi birisin. Gerçekten de senin gibi insanlar az var bu dünyada.

Elimi tuttu kalbim küt küt atmaya başlamıştı ama bu sefer geri çekmedim.

- Selin sen iste ben herşeyi yaparım.

Ali gerçekten çok iyiydi. Onda beni kendine çeken güzel bir şey vardı yavaş yavaş yanıma yaklaştı. Kalbim git gide hızlanmaya başlamıştı. O masmavi gözlerinde kayboluyordum adeta. Yavaş yavaş bir birimize yaklaştık aramızda yok denilecek kadar az mesafe vardı. Tam öpüyordu ki telefonu çaldı. Annesi arıyordu. O telefonla konuşurken ben hemen mutfağa geçtim. Kalbim hala çok hızlı atıyordu. İlk defa birine aşık olmuştum.

ALİ

Telefonu kapattıktan sonra Selin'i beklemeye başladım. Selin e aşık olmuştum. O kocaman gözlerin de beni kendine çeken inanılmaz bir şey vardı. Onun üzülmesini istemiyordum. Selin gelmeyince bende mutfağa gittim.
Beni görünce eli ayağı birbirine dolandı. Selin'i gerçekten seviyordum ve en yakın zamanda bunu ona söyleyecektim.

UMARIM BU BÖLÜMÜDE BEĞENİRSİNİZ YAZIM YANLIŞLARI VARSA KUSURA BAKMAYIN❤️ DÜZELTMEYE ÇALIŞACAĞIM.

SONSUZA KADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin