Ilyas uyandiğinda kimseler yokdur. Baştan gider kendine giysiler alır. Aldıklarını giyinir ve plaja gider Esra ve Yusufu kalabalık halkin arasında bulur. Yusuf kenarda kumla oynar Esrada güneşlenir. Ilyas Esranın bikini giyindığını görünce sinirlenir. Esranın etrafındakı genç erkekler Esrayı süzer. Ilyas sinirle yanına gider.Il: ben sana demedim mi bikini giyinmesi yok diye!
Esra başını kaldırır ve gözlüklerini çıkarır.E: ben bekar bir kadınım istediğimi giyinirim.
Il: öyle mi?!
E: öyle! Şimdi çekil gözümün önünden güneşlenemiyorum!
Ilyas yanına oturur.
Il: bunu kendin istedin Esra hanim.
Esra Ilyasa bakar.
E: neyi?
Il: bunu!
Ilyas bir hamleyle Esranın üzerine yatar. Kafasını Esranın göğüslerinin üzerine koyar.
E: Ilyas!Il: şimdide baksınlarda görüyüm!
E: hemen kalk üzerimden!
Il: kalkamiyorum. Ben buradan memnunum.
E: Ilyas millet bize bakıyor!
Il: boşver güzelim. Baksınlar! Aşk görsünler.
Esra şaşkınca Ilyasa bakar. Ilyas Esranın göğsüne öpücük kondurur.E: Ilyas!
Ilyas munzurca güler sonra da başını Esranın göğsüne gömer. Esra kalkmak ister ama Ilyas izin vermez. Yusuf gelir.
Y: hadi denize girelim...
Il: denize girelim mi yavrum? Esra sertçe Ilyasa bakar. Ilyas Esraya aşkla bakar.
Y: lutfennnn...
Esra bu iki yakışıklı erkeğe karşı koyamaz.
E: tamam. Üçü bir denize girerler. Ilyas Yusufu kucağına alır ve Esranın elinden tutar. Esra çekmek ister elini ama Ilyas izin vermez.
Birlikte suya girerler. Ilyas hem Esrsyı hemde oğlunu sarmalar.
Y: su çok güzel...
Il: çok güzelsin...
Esra utanır. Ilyas Yusufu bırakır Simiti vardir. Kendince oynar.
Esra Ilyasın gözlerinin içine bakmaz. Ilyas devamlı Esraya bakar daha doğrusu Esranın göğuslerine.
Il: bu tatil üçümüze de iyi geldi...
Esra gözlerini devirir.
Ilyas Esrayı öper. Esra hemen kendini geri çeker.E: yapma...
Il: çok özledim seni be yavrum...
Ilyas iyice sarmalar. Esra kurtulmaya çalıştıkca Ilyas daha sıkar.
E: Yeter!!! Ilyas biz boşandık! Bitti! Bitti! Beni istediğin gibi öpemezsin. Buraya gelip hayatıma müdale edemezsın! Sen kimsin ya?! Kimmmmm!!! Bıktım! Of!!!
Il: kimin yüzünden?
Esranın gözleri dolar.
Il: senin inandin yüzünden! Neymiş bu hayat sana göre değilmiş! Ben nasıl abimi biz pisliğin içinde bırakıpta seninle yurtdişina gele bilirdim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatil?
DiversosYillar önce Esra oğlunu korumak için Ilyaslan boşanır. Esra kendince Ilyasdan uzak durursa oğlunu korudunu sanır. Esra oğluylan beraber Antalya'ya tatile gider Ilyas dayanamaz ve arkalarından gider. Tatilde Esra ile Ilyas yakınlaşır.