☀️7. Bölüm

897 18 0
                                    


E: korkuyorum! Oğlumuzun başına bir iş gelir diye her an korkuyorum.

Il: Eee benden ayrıldın ne oldu? Hayatın mı değişti? Yok! Aynı! Etrafinda bir sürü koruma! Kızım sen benimle evlenmeyecektin! Ben sana demedim mi benim hayatim karanlık diye? Sen ne dedin ben seninle herşeye barim dedin! Sen sözünde durmadin! Çocuk doğuncuk beni boşadın! Beni yapayalnız tek başıma bıraktın.

Esranın gözlerinden yaşlar süzülür. Ilyas Esranın gözyaşlarını siler.

Il: şşşt tamam özür dilerim. Tatildeyik ben eski konuları açtım seni üzdüm. Birdaha olmayacak. Ilyas Esrayı bırakır denizden çıkar. Esrada Yusuflan arkasından çıkar.

Akşam sessiz bir yemek yerler. Esra çok düşüncelidir. Geceye kadar düşünür. Ilyas yanına oturur.

Il: neyin var?

E: benimle tekrar evlenirmisin?

Ilyas güler. Esranın ciddi oldunu anlayınca Esranın dudağına yapışır.

Bir süre öpüşürler sonra Ilyas kendini geri çeker.

Il: biraz düşünmem lazım Esra hanim. Bir sürü talibim var hangisini beğenirsem onunla evlenicem.

Esra Ilyasın gözlerinin içine bakar.

E: sana yaşattıklarim için affet... Ben ayrılırsak Yusufu koruya bilirim sandim... Anladin ki bizi senden daha iyi kimse koruyamaz. Ilyas Esranın anlından öper. Esranın başını göğsüne koyar ve Esra hemen uyur.

Il: hadi uyalim...

Ilyas Esranın çoktan uyudunu fark eder ve tebesüm eder.

Sabah Ilyas erkenden ortadan kaybolur. Esra uyandiğinda Ilyası bulamaz. Yusuf Ilyası devamlı sorar. Öğlen Ilyas gelir.

Il: hadi gidiyoruz.


Tatil? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin