- Hallgatlak. - tettem keresztbe a kezeimet. Yoongi nem tudott megszólalni, gondolom a válaszán gondolkodott, de szerencséjére, egy halom részeg fiatal fordult be az utcán.
- Jujj nézd már, barátok. - mutogatott az egyik felénk.
- Jó vagy. - mosolygott perverzül rám egy szőke, majd gyorsabban közeledtek felénk.
Lakótársamnak, több se kellett, megragadta a karomat, majd azonnal a lakásunkba kezdett el húzni. Az ajtó előtt még láttam, hogy a két idegen integet nekem, majd csatlakoznak a többiekhez.- Na igen, mondhatod. - néztem mérgesen a szemébe.
- Nyitva volt az ajtód, és ahogy beléptem ott volt a szekrényed előtt a földön. - mondta, az ujjait tördelve.
- Aha, mindent értek. És hogy került vissza a helyére? - vontam fel a szemöldökömet.
- Hát mivel a szekrényed előtt volt, ezért gondoltam, onnan csusszanhatott ki. Ahogy kinyitottam, megláttam a dobozt és beleraktam. - emelte fel a fejét. Megrántottam a vállamat és felrohantam az emeletre. Beszaladtam a szobámba, majd gondolkozni kezdtem. Tudtam, hogy ez nem igaz, mivel a dobozbol nem tud, csak úgy simán kicsúszni, én meg nem voltam figyelmetlen, hogy ott hagyjam.Odasétáltam a szekrényemhez, majd kinyitottam. Az említett tárgy, ugyanolyan pontossággal állt ott, ahogy én odaraktam. Ahogy kinyitottam, már feltünt, hogy itt nem csak a jegyem lett megkukkantva. Az albumjaim lapjai nem voltak összeragadva, és még a fényes felületen ujjlenyomatokat is felfedeztem. Hát, belőle se lenne jó betörő az már biztos.
- Jimin, sajnálom. Nem úgy akartam, csak kíváncsi voltam. - jött be könnyes szemekkel Yoongi. Felemeltem a fejemet a dobozomból, majd bólintottam. Közelebb jött és leült szorosan mellém. - Komolyan mondtam. - bújt bele a vállamba, amit csak elrántottam és lapozgattam tovább a képeket.
- Itt hány éves voltál? - kérdezte a csendet megtörve.
- Öt. - válaszoltam feldúlva.
- Nem sokat változott az arcod. Le sem tagadhatnád magadat. - mosolygott.
- Ki mondta, hogy akarom? - rántottam meg a vállamat.- Jimin mész fürdeni vagy mehetek? - kérdezte az ajtómban állva.
- Nem érdekelsz. - kaptam fel a ruháimat, majd kilöktem őt a bejáratból és elindultam a fürdő felé. Csoszogva értem a melegvíz alá, ami nagyon kellemes volt. Kitisztította a gondolataimat. Mindig is utáltam, ha a dolgaim között turkálnak, vagy épp a régi képeimet nézegetik, az engedélyem nélkül. Nem is tudom, hogy gondolhatta, hogy csak simán behatol a szobámba szétnézni. Gondolom ő sem örülne, ha a híres, érzelmes rapper életében kutakodnék. Más részben, viszont elgondolkodtam az ajánlatán, mivel más megvenné az én VIP jegyemet, én pedig más szemszögből nézhetném. De mi lenne utána Hoseokkal? Fogalmam sincs, hogy mit csináljak.Miután végeztem, felmentem a lakrészembe, majd azonnal az ágyamra estem. Nem volt jó döntés elővigyázatosság nélkül cselekednen, mivel egy kemény valamire huppantam. Egy fájdalmas nyögéssel feltápászkodtam, majd megláttam egy nyalókát 'sajnálom :(' felirattal. Leraktam az éjjeliszekrényemre, majd a telefonomat kezdtem el vizsgálgatni.
ESTÁS LEYENDO
Különleges lakótársak | Instagram | Yoonmin | SZÜNETEL |
FanficJimin egy átlagos fanboy, de vajon hogy fog viselkedni ha a példaképe közelébe kerül? 🚫Trágár szavak előfordulhatnak! 2017.07.07⭐️