"Ma gólyatáborban voltam. Ennek általában minden velem egykorú örül, hiszem bulizhatnak, szivathatják egymást. Pfuj! Gusztustalan. Rémes volt. Nem akartam elmenni, de anyu nem engedte hogy itthon maradjak. Nem ellenkezhettem, de az biztatott hogy legalább megismerem az osztálytársaimat, és nem én leszek az osztályban a kiközösített szerencsétlen lány. A lófaszt nem!
Tudtam, hogy hülye feladatokat kell majd teljesítenünk, de arra nem számítottam hogy ennyire nevetséges, megalázó feladatok lesznek azok. De kezdjük az elejétől.
Reggel 9-kor keltem fel, összekészültem és lementem enni. Nem szóltam anyuhoz, mert duzzogtam a gólyatábor miatt. Tehát megreggeliztem, és mintha lennék valaki, felmentem a szobámba. 9:40 volt, befontam a hajamat, felkaptam a táskámat, és már léptem volna ki a szobámból azzal az unott fejemmel, amikoris rájöttem, hogy nem öltöztem fel. Felvettem egy hosszú, sötétzöld pólót, fekete rövidnadrággal. Mostmár tényleg kész voltam, és indulhatunk is. A kocsiban már beszéltem anyuval, de leginkább válaszolgattam neki.
- Pizsit pakoltál?
- Igen, amelyiket soha többé nem fogom használni ezek után.
- Jaj Ali, fejezd már be, ez csak egy gólyatábor! Nem lesz semmi baj! Ha mégis lenne valami akkor meg hazajössz, oké?
Nem válaszoltam. Elegem volt.
5 perc múlva megérkeztünk a sulihoz. Szó nélkül kiszálltam a kocsiból, és bevágtam magam mögött az ajtót. Bementem a suliba, és kezdődhetett a rémálom."- Mrs. Grace! Akkor elvihetem a kórházba? - szólt Kelly, a házvezetőnő.
- Oh, igen persze. Köszönöm, hogy szólt.. Egy pillanat, máris megyek!
Amanda összekészült, fogta a táskáját, és kiment a kocsihoz. Kelly kinyitotta a hölgynek az ajtót, majd amikor beült a kocsiba, becsukta az ajtót, és ő is beszállt.
- Indulhatunk? - kérdezte Kelly.
- Miért is járattam a gólyatábor után abba a suliba a lányomat?
Kelly egy együttérző pillantást vetett a hölgyre, majd elfordította a kocsikulcsot, és elindultak.Hát sziasztok! Nem terveztem ilyen szöveget írni, de aztán úgy gondoltam, miért ne? :D szoval ez lett volna a 3. rész, bocsi, most elég rövidre sikeredett, és MÉG a történet is elég kusza, de még tart a felvezetés.. Bocsi, igyekszem minél hamarabb hozni a következő részt, ami sokkkkkal hosszabb is lesz. ;) nagyon köszönöm hogy olvassátok, nem fogok csalódást okozni. :)❤️ legyen szép napod, köszi, hogy elolvastad!
-steashley
YOU ARE READING
Kihagyott gólyatábor
Teen FictionAlison Grace, 15 Emlékszel az osztályodból az antiszociális, társadalomellenes lányra? Nem, nem a segghülyére, és nem is a lúzerre, hanem aki mindenből kimarad. Akit nem vesznek észre. Ez a lány vagyok én. Akit nem szerettek. Az én életem is lehet...