الأحداث

62 2 0
                                    

بارت 7
______________
فى واحد قريب الجثة كان مسافر بقاله فترة ولما نزل من السفر عرف كل اللى حصل وراح المستشفى وطلب أنه يشوف د/أحمد عشان يوضحله الحقيقة د/أحمد قعد معاه وأتعرفوا على بعض وبدأ قريب الجثة يتكلم ويقول " هى جثته مش مسكونة ولا حاجه هو كان عنده حالة نفسية مش أكتر وأنا كنت على أتصال معاه دايما وكان طبيعى وممكن أفسرلك كل اللى طلع عليه .. أصوات الخبط والرزع والرزع اللى الناس كانت بتسمعها دى كانت بسبب أنه كان بيفتكر كل اللى خسره وتجيلة حالة نفسية صعبة فمبيقدرش يتحكم فى أعصابه ويبدأ يكسر فى الشقة ودا نفس السبب اللى كان بيخليه يسرح ويبص للسما وهو فى نص الشارع ، وحكاية الولاد اللى كان بيفضل يبصلهم فدا عشان كان بيفتكر أبنه اللى أتحرم منه بسبب اللى حصله .. وشقته بتبقى مورة دا بسبب مولد كهربة مش عشان جن ولا كل الكلام اللى بيتقال دا " د/أحمد قاله " طب أنا كنت فى شقته وحصلتلى حاجات غريبة " قاطعه وقاله " أنا كنت لسه هناك وكل حاجه عادية أهى " وقاله " على العموم أنا لسه جاى من مركز الشرطة وطلبت أن قضيته تتفتح من تانى فمتدخلش أنت المرادى وأنا هبلغك بكل جديد نوصله " رد د/أحمد وقاله " تمام ودا رقمى أهو " هو سابه من هنا وأخويا كان رايحله المستشفى يطمن عليه .
_______________
لأنه مره يرد وعشرة لأ وساعات يبقى كويس وساعات لأ وحب يطمن عليه بنفسه فراحله المستشفى .. د/أحمد قاله " أنا مش قولتلك أنا مش مستريح هنا وأديك شوفت كل اللى حصلى وبيحصل هنا ومحدش يعرف السبب" وأعتذر منه وقاله أنا عندى جثة أشرحها الوقتى فنتقابل بليل . #محمد_شلبى #نيكروفيليا

رواية ||نيكروفيليا حيث تعيش القصص. اكتشف الآن