Ameba00

65 12 2
                                    

A teraz nadszedł czas na wywiad z bardzo sympatyczną osóbką, która całkiem niedawno zawitała na Wattpad, a jest to: Ameba00!

- Hej, miło wreszcie z Tobą porozmawiać moja droga Amebo.

- Z Tobą także o Najwredniejsza 😄

- Nie pozwalaj sobie. Piszę do Ciebie z pytaniem czy zechcesz może udzielić odpowiedzi na kilka pytań, skoro jesteś już aktywna?

- Ależ oczywiście, nie krępuj się.

- Jak trafiłaś na Wattpada?

- Typowe pytanko, Sha. Szalałam po sklepie Play i znalazłam. Nawet nie wiesz, jak idiotyczne hasła wpisywałam xD.

- Domyślam się, AMEBO. Skąd wzięła się Twoja nazwa Ameba/Cholera?

- Hehe, miałam fazę na Ameby. Tak po prostu, a Cholera, bo jestem choleryczką i niebywale często (wcale nie) używam tego słowa.

- Nieładnie przeklinać.

- Nie jesteś lepsza...

- Tak, tak wiem. Trzecie pytanie: Twój ulubiony autor na Watt?

- Oh, mam dwóch, a są to: SkyLings i Lighteagle15.

- A no tak. Orzełek rzeczywiście świetnie pisze, też lubię. Twoje ulubione opowiadania na Watt?

- „Ślizgonka i Black" - SkyLings i Szpieg - Lighteagle15.

- Czego innego mogłam się spodziewać... Ulubiony autor poza Wattpadem?

- John Flanagan ze „Zwiadowcami" i „Drużyną", Rick Riordan ze wszystkim co tam napisał i J.K. Rowling z „Harry'm Potter'em".

- JOHN FLANAGAN! Właśnie wzbiłaś się na pierwsze miejsce w moim rankingu „Wattpadowi przyjaciele"!!!

- Pytanie szóste:
Lubisz SW?

- SW?

- Star Wars.

- A, obiło mi się o uszy, obejrzałam parę filmów, ale nie powala na kolana. Wolę już HP.

- No ok. Siódme: ulubiona piosenka?

- Za dużo tego by wymieniać.

- Heh, mam to samo. Kiedy się urodziłaś?

- ... To jest zbyt prywatne pytanie, ale mogę zdradzić, że w lipcu.

- Ja też! Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia i dlaczego?

- Nie, nie wierzę. To nie istnieje i już. Nigdy się nie zauroczyłam ani nic, ale to jest zwyczajnie nierealne tak się zakochać, kiedy tylko kogoś zobaczysz. Podobać się to tak, ale nie miłość.

- Aha... Co sądzisz o życiu?

- Jest to dość trudny temat. Życie jest pełne niespodzianek i tajemnic. Jest bardzo zaplątane i niezrozumiały dla tak nędznej istoty jaką jest człowiek. Jest ciężkie, często kopie nas po tyłku, ale wiem jedno: nie możemy dać mu rządzić naszym losem, my spokojnie możemy zdecydować co chcemy, aczkolwiek nie wszystkiego możemy przewidzieć, dlatego powinniśmy by bardzo elastyczni jeśli chodzi o życie. Prawdopodobnie to co napisałam jest dla wielu niezrozumiałe, ale cóż...

Pytanie gratis:

- Jak już pewnie zauważyłaś, bardzo szybko i w miłej atmosferze przeszłyśmy przez te dziesię pytań. Teraz chcę zadać ostatnie. Co sądzisz o swoich własnych pracach, a szczególnie wierszach w tomiku „Skryte Poezje"?

- Co ja sądzę o moich pracach? A to, że są pracami amatora, wbrew niektórym komentarzom. Co do wierszy, bardzo je lubię i prawdopodobnie będą publikowane dalej, jak tylko będę miała pomysł, a może za jakiś czas doczekają się także wydania.

- No ja myślę. Bardzo Ci dziękuję za ten wspaniały wywiad i szczerze udzielone odpowiedzi. Mam nadzieję, że przyjdzie nam jeszcze częściej tak długo rozmawiać.
Pozdrawiam bardzo gorąco i ślę pomysły na kolejne wzruszające i piękne wiersze.

- I wzajemnie.

ShaDowPalpatine

WYWIADYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz