TheFairyTale_11

45 10 1
                                    

Dzisiaj na moje standardowe dziesięć pytań odpowie TheFairyTale_11!

- Hej, miło mi, że postanowiłaś odpowiedzieć na dziesięć moich pytań. Gotowa?

- Jak nigdy!

- Doskonale.
1. Jak trafiłaś na Wattpad?

- Dzięki mojej siostrze... Powiedziała, że odkryła cudne miejsce, gdzie można dodawać swoje opowiadania i czytać dzieła innych. Zainteresowałam się tym i oto jestem!

- Hah, to rodzeństwo...
2. Tworzysz coś?

- Owszem, jestem autorką „Gwiezdnych recenzji", które mają się ostatnio zaskakująco dobrze. W między czasie piszę też ff na podstawie „Zmierzchu" pt: „Ethel", a w głowie mam jeszcze kilka pomysłów.

- Cóż, cieszę się, że Ci się powodzi.
3. Masz ulubionego autora na Watt i poza nim? (Może być więcej niż jeden.)

- Dziękuję! Na wattpadzie, to niekoniecznie, może nie spotkałam jeszcze tego jedynego. Poza uwielbiam czytać Rowling, Salingera i Roth.

- Także lubię twórczość Rowling.
4. Masz ulubionego piosenkarza/zespół?

- Nie lubię tego pytania, bo jestem bardzo niezdecydowana w tej kwestii. Albo kocham, albo nie słucham.

- Też tak mam 😉
5. Masz duszę artysty i marzyciela, czy raczej realisty?

- Zdecydowanie jestem idealistką-marzycielką. Rzadko „schodzę na ziemię" i dobrze mi z tym, haha.

- Mam bardzo podobnie.
6. Masz jakieś zdanie à propos „ałtoreczek" i ich „dzieu"?
(Pragnę zaznaczyć te dwa słowa w cudzysłowiu, więc proszę mnie nie osądzać.)

- Raczej niezbyt pochlebne. Drażni mnie to, że co drugie opowiadanie jest o Mary Sue napisane przez 13-latkę, która za nic ma zasady języka polskiego, a użycie kropek i przecinków to hańba w czystej postaci! Grrr...

- Heh, mówi się, że wiek to tylko liczba, ale rozumiem Twoje zdenerwowanie.
7. Jakie masz ulubione kategorie?

- O matko... Przeczytam wszystko, co dobre. Unikam tylko zodiaków, preferencji i innych tego typu bzdur.

- No proszę.
8. Lubisz odpowiadać na pseudofilozoficzne pytania?

- Zależy jak bardzo „pseudo" są. Ale owszem, lubię.

- To dobrze, bo na koniec przygotowałam dla Ciebie takie dwa.
9. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

- Wierzę! Chociaż to tak rzadkie zjawisko, jak podwójna tęcza. Nie oznacza to jednak, że nie istnieje!

- W te wakacje widziałam podwójną tęczę 😉
10. Jak, według Ciebie, wyglądał by idealny świat?

- Ja też! Świat jest doskonały w swej niedoskonałości. Nie zmieniłabym go nigdy, bo stałby się nudny i przewidywalny!

- Razem przebrnęłyśmy przez dziesięć pytań, za co bardzo Ci dziękuję, gdyż każdy wywiad jest doakonałym momentem by poznać drugą osobę. Życzę dużo weny i szczęścia w życiu.
Sha

- Szkoda, że to już koniec...
Mogłabym tak w nieskończoność!
Dziękuję za poświęcony czas i ciekawe pytamia.
Również życzę weny, szczęścia i miłości od pierwszego wejrzenia!

- A bardzo dziękuję.

ShaDowPalpatine

WYWIADYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz