Hej!
Wywiad poniżej został poświęcony bardzo sympatycznej użytkowniczce Wattpada: Indunu!Zapraszam serdecznie:
- Gotowa do wywiadu?
- Jasne. Trochę się boję, ale jestem gotowa.
- Dobra, standardowe pytanie:
1. Jak trafiłaś na Wattpada?- Jak byłam na obozie, to koleżanka przeczytała nam bajkę na dobranoc, w formie żartu, oczywiście. Była dziwna i... Chciałam wiedzieć skąd ja wzięła. Tak trafiłam tu po raz pierwszy. Potem coś się popsuło i tak jakoś mnie odepchęło od tego miejsca. Pół roku potem wróciłam... i zostałam
- To chyba najciekawsza odpowiedź jaką uzyskałam (dotychczas) na to pytanie. :D
2. Czy jesteś dumna/zadowolona ze swojego opowiadania „W otchłani czasu”?-Szczerze, gdy je wymyśliłam uznałam, że to świetny pomysł i w ogóle. Mimo wszystko podczas pisania go przywykłam do tego, że to po prostu amatorskie opowiadanie. Jestem w trakcie pisania rozdziału. Ale chyba nie jest to najgorsze i jestem w miarę zadowolona.
- Grunt, to nie być przesadnie krytycznym wobec siebie.
3. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać?- Od dziecka pisałam, naprawdę. Na lekcjach matematyki kreśliłam komiksy, a jeżdżąc na nartach wymyślałam na głos różne historie. Teraz dzięki Wattpadowi i moim czytelnikom mogę po części spełniać swoje marzenie.
- Interesujące.
Co jest Twoją inspiracją, kopem, który posyła „wenę”?- Nie wiem, tak jakoś gdy o czymś myślę zawsze nasuwa mi się pomysł na opowiadanie. A wyobraźnia działa mi lepiej gdy czytam jakiś niewyjaśniony wiersz, który można różnie interpretować.
Czasem mam też dni, kiedy mam po prostu ochotę na pisanie.- Fajnie, zazwyczaj słyszę muzyka etc... Wreszcie coś nowego. :D
5. Co w pisaniu na Watt sprawia Ci radość?- Chyba to, że mogę napisać, co mi się żywię podoba. To ja jestem autorem i ja tworzę. To co piszę, to mój świat.
- Tak, ja też to bardzo lubię. Nikt nie może narzucić swojej woli. Cudowne uczucie :D.
6. Wolisz czytać czy raczej oglądać?- Czytać, zdecydowanie, bo to co czytam mogę różnie interpretować i tu mamy pole dla wyobraźni, co uwielbiam. Ale nie pogardzę tez dobrym filmem czy serialem.
-No, sporo osób, które znam tak mówi.
7. Czy masz ulubionego autora na Watt i poza?- Na Wattpadzie będzie to UsernameFelix, a wśród papierowych książek uwielbiam Kierę Cass.
- A teraz pytanie, której odpowiedzi jestem najbardziej ciekawa:
8. Czy chciałabyś wydać własną książkę?- Oczywiście! Mimo wszystko nie wiem czy tak się stanie. Niezbyt idzie mi dokańczanie opowiadań. Jednak gdzieś daleko w mojej głowie tli się mały płomień podpisany „wydanie książki”.
- To jest jedno z moich czołowych marzeń :D. Na koniec zadam Ci dwa pseudofilozoficzne pytania. Jestem niezmiernie ciekawa jakiej odpowiedzi mi udzielisz :).
9. Jak myślisz, jaki jest cel ludzkiego życia?- Myślę, że każdy człowiek ma w życiu inny cel. Nie musimy być go świadomi teraz, ale na przykład na skraju życia. Na przykład życiowym celem kogoś może być znalezieni miłości, dać innym szczęście. Tak widzę, to w moich oczach.
- Interesująca odpowiedź. I ostatnie pytanie:
10. Dlaczego, Twoim zdaniem ludzie tak bardzo chcą słuchać muzyki?- Bo się z nią utożsamiają. Czują w niej głęboko zakopanego siebie. Muzyka to my.
- Bardzo dziękuję za udzielone odpowiedzi i miło spędzony czas.
Pozdrawiam
ShaDow- Ja również dziękuję. To było bardzo ciekawe doświadczenie.
Pozdrawiam!ShaDowPalpatine
CZYTASZ
WYWIADY
Non-FictionBędę przeprowadzała wywiady z Wattpadowiczami, którzy zechcą dostąpić tego (wątpliwego) zaszczytu. Zapraszam serdecznie (Nie mogłam się powstrzymać z tą czekoladą na okładce, sorry.) 18.01.10 - 34 miejsce w literaturze faktu