Saat gece 3.32 ve ben yine ağlıyorum. Sensizlikten ağlıyorum. Seni birdaha görememe korkusundan. Çok korkuyorum bu sene okula gelmeyeceksin diye. Söylemiştim ya bana taşınıyoruz diye. Keşke söylemeseydin. Belki şu an ağlamıyordum. Seni görmeme korkusudan ağlamıyordum. Taşınacağını söylediğin gün benim en kötü günümdü. Hani bir keresinde sınıfta hıçkırıklarla ağlamıştım bana hiç bişey dememiştin. Sadece sevgilinden mi ayrıldın demiştin. Orda demek vardı işte senin için ağladım diye. Ama diyemedim. Sınıfta ağlama yarışı yapardık. Hemen ağlardım ben. Niye bu kadar hızlı aģlıyordum. Tabi ki senin için. Sana çok alışmıştım. Aklımda hiç bi gün gideceğin gelmemişti. O zamanlar çok güzeldi. Ama zamanı geri alamıyoruz. Ve çok pişmanım o zamanlarımı güzel geçirseymişim diye. Ama bilmiyorum işte. Yapacağım şey ağlamak şu an ki gibi. Fotoğraflarına bakıyorum eğleniyorsun gibime geliyor. Ve yine yine bilmiyorum. Keşke okul tatile girmeseydi tatil falan istemiyordum okulu istiyordum. Okulu istiyorum lafı boştu ben seni istiyordum seni görmek istiyordum. Okullar olsaydı senin görebilmek için bir ömür bile dururdum okulda katlanırdım bir ömür boyu. Şimdi sadece okulların açılmasını bekliyorum. Senin gelip gelmeyeceğini merak ediyorum. Şu an zamana bağlı herşey. Okullar olsa bile bu kadar huzursuz geçirmezdim günlerimi. Ama okulda sen olmasaydın hiç seni görmeseydim okulu bu kadar isteyeceğimi sanmazdım. Hep düşünüyorum gidersen veya gitmezsen. Gitmezsende elbet bi gün ayrılacağımızı biliyorum. Onu da şimdi öğrendim. Şimdi düşündüm. Ben sensiz nasıl geçireceğim nasıl geçecek bu hayat. Elbet büyüyeceğiz biliyorum ama hiç ayrılmayı düşlememiştim ben seninle. Hep beraber olarak düşlemiştim. Düşler gerçek olurmu? Bilmiyorum. Ama keşke olsaydı. Okullar başlayacak. Seni bekleyeceğim hep. Gelmeyeceğini öğrensem de bekleyeceğim. Beklemek de hayır var derler. Hayır varmıdır ki? Okullar açıldığında karşımda ilk seni görmek istiyorum. Sen benim en değerli varlıklarımdansın. Bunu bilmiyorsun tabi. Sadece hoşlandığımı falan sanmışsındır sen. Onu da sanmışsındır. Ama bu düşündüklerimi bi bilsen. Tavırlarını merak ediyorum. Hareketlerini. Çok özledim seni. Adımı sesinden duymayı çok özledim. En çok benim duymam gerekiyor sesini. Herneyse ben seni bekliyorum her zaman. Her zaman da bekleyeceğim. Bunu unutmaman dileğiyle. Özledim...
Seni seven... (eşeğinin iti) :) ;)