24☆

2.5K 156 6
                                    

Nádherné zlato❤😍-Tom? Balím si posledné veci :33

Krásny chlapček😊❤ -Uff, super. Počkám ťa pred domom♡

Nádherné zlato❤😍-Dobre :). Ľúbim ťa♡

Krásny chlapček😊❤ -Aj ja teba♡♡

Tom

Konečne sa ku mne nasťahuje moja láska. Láska môjho života. Ani neviete aký som sťastný. Som rád, že budem s ňou každú sekundu, každý deň a vždy ju budem mať pri sebe. Ani neviete ako veľmi ju milujem.

Kate

Zbalila som si posledné veci, zavolala taxik a šla k Tomovi. Popravde, bola som rada, že už nebudem sama a budem aspoň s ním. Milujem ho. Je ako slnko. Slnko, ktoré nikdy nezapadne a vždy bude svietiť.
Tom ma už čakal pred domom.

,,Konečne láska." objal ma a pobozkal.

,,Áno, viem." usmiala som sa.

,,Poď dovnútra." úsmev mi opätoval. Vošli sme do domu a vybalila som si veci.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Po asi dvoch hodinách som konečne bola vybalená. A konečne sme si mohli ľahnúť. Tom si ľahol a ja som si ľahla vedľa neho. Tom si ruku dal okolo mojich ramien.

,,Ani nevieš aký som sťastný. Ty si láska môjho života. Nikdy som nebol šťastnejší Kate. Si život ktorý denno denne žijem, si to prečo dýcham Kate. Cítiš to?" schytil moju ruku a položil si ju na srdce. 

,,Toto srdce bije iba pre teba. Raz s tebou a zároveň spoločne budeme stáť pred oltárom, kde si povieme svoje áno. To ti sľubujem." pri týchto jeho slovách som stratila slová. Nevedela som ani čo povedať. A zároveň ma aj rozplakal.

,,Tom... Milujem ťa a žiadny iný okrem teba, pre mňa neexistuje. Si to najlepšie čo ma v živote stretlo. Nič a nikto ťa nenahradí v mojom živote. Si najlepší." len sa na mňa pozrel a pobozkal ma. Bol to krásny dlhý bozk. Ktorý možno bude pokračovať ďaľej...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Takže, áno. S Tomasom sme neskončili len pri bozkávaní a neľutujem to. I keď som tu prvý deň. Bolo to z lásky a už nie sme ani malý. On miluje mňa a ja jeho. Bok po boku sme vedľa seba a v objatí zaspali.

Ahojte♡Tak máme tu novú časť tohto textingu☆ Ako sa Vám páčila?♡Poteší ma každý coment aj vote☆.
Časť venovaná neznama19That_Pink_Unicornmonciiika ♡.

Texting with CuteBoy♡☆ (Dokončené✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin