List pre Kate
Kate? Ak toto čítaš, som pravdepodobne niekde v kaluži krvi. Ak by ma niekto našiel a odviezol do nemocnice, zrejme žijem. Ale ak nie, tak som mrtvý. Mrtvý z lásky k tebe. Áno, ublížil som si. Podrezal som si žili a teraz som možno v kúpeľni alebo v nemocnici. Kate, nikto a nič pre mňa neznamená toľko ako ty. Znamenáš pre mňa všetko. Deň keď sme sa stretli, jediný deň s tebou bol najdokonalejším v mojom živote. Pamätám si všetky tvoje slová, pred očami mám odvtedy iba tvoj úsmev. Každý deň som si pozeral tie naše fotky. Neexistuje deň v ktorom by som na teba nemyslel. Milujem ťa Kate. Neviem prečo sa bojíš zamilovať. Verím, že by si milovať dokázala. Veď si zvládla nemožné. Kate, prosím prečítaj si ten list. Možno ho nájdeš ty, keď som ti dal moju adresu. Milujem ťa Kate a navždy, do poslednej chvíle budem.
S láskou Tom.Nádherné zlato❤😍- Tom? Si tu?
Nádherné zlato❤😍- Prosím odpíš...
Nádherné zlato❤😍- Mám o teba strach...
Pohľad Kate
Bože, čo spravil? Je v poriadku? Mám ísť za ním? Mám o neho strach. Čo ak mal pravdu? Čo ak dokážem milovať? Čo ak sa vo mne niečo pohlo od kedy poznám Toma? Pomôžte mi niekto... musím ísť za ním...
Ahojté ľuďia♡Máme tu novú časť♡
Páči sa Vám?♡ Fakt prosím, píšte comenty💝.
Časť venovaná neznama19 ♡ Blue_Lol ♡
ESTÁS LEYENDO
Texting with CuteBoy♡☆ (Dokončené✔)
Novela Juvenil,,Milujem ťa." ,,Ale čo ak ja nedokážem milovať?" Viac sa dočítate v príbehu❤