Na druhý deň
Krásny chlapček😊❤- Ahoj Kate, takže dnes? :)
Nádherné zlato❤😍- Ahój, áno. O 13:00 tam budem ^^
Krásny chlapček😊❤- Už sa teším :3
Nádherné zlato❤😍- Popravde, tiež :))
Krásny chlapček😊❤- Som rád❤
Nádherné zlato❤😍- Tom, idem sa prichystať :). Pa zatiaľ :)
Krásny chlapček😊❤- Jasné, ja tiež. Pa❤
Nádherné zlato❤😍 videné
Kate
Šla som si dať rýchlu sprchu a potom som sa šla obliecť. Vzala som si čierne rifle s vysokým sedom a k tomu čierne tielko. Do rúk som si ešte vzala čiernu koženú bundu. Bolo 12:50 a ja som šla na dohodnuté miesto.
Tom
Šiel som sa obliecť, vzal som si čierne rifle a slabo fialovú mikinu. Do rúk som vzal plyšáka a vyrazil.
Bola tam. Neveril som vlastním očiam. Sedela na lavičke a niečo ťukala do mobilu. Podišiel som k nej bližšie.
,,Ahoj."
,,Jéj. Tom?"
,,Áno ja." usmial som sa.
,,Tak? Toto je pre teba." podal som jej plyšáka.
,,Júj. Ten je nádherný." pritisla si ho k sebe.
,,Som rád, že sa ti páči."
,,Ďakujem." sedeli sme na lavičke a o niečo som ju poprosil.
,,Povieš mi niečo o sebe? Prosím."
,,Fajn..." vzdychla.
,,Volám sa Kate, ale to už vieš. Mám 19. A nemám nikoho. O kamarátov som prišla keď som skončila strednú. A o rodičov som prišla keď som bola malá..." Jej oči sa leskli. Zrejme chcela plakať.
,,Vraj lietadlo do ktorého nasadli, sa zrútilo. Mala som asi osem, keď som o nich prišla..."
,,To ma mrzí Kate." objal som ju. Nevydržal som to a proste som ju objal.
,,Ďakujem Tom."
,,Nie je začo dakovať. Teraz ti niečo o sebe poviem ja." usmial som sa.
,,Volám sa Tom, mám 20 a tiež nemám skoro nikoho. Môj otec ani nevie kde som a čo robím. Ale som rád, že som tam kde som. Mám dom, mám auto, mám aj peniaze. A všetko som si kúpil sám... Moja mama je mrtvá už 8 rokov, zomrela na rakovinu." hlas sa mi zatriasol.
,,A mám jediného kamoša menom Alex. Som rád, že som spoznal aspoň teba Kate."
,,Tom... mal si pravdu, že sme na tom skoro rovnako."
,,No áno..."
,,Ďakujem, že si ma vytiahol z domu."
,,Nie je začo Kate." milo sa na mňa usmiala a ja na ňu tiež.
,,A ty máš vodičák Kate?"
,,Vodičák som si spravila minulý rok. Zarobila som si naň v jednej kaviarni, tu neďaľeko. Teraz pracujem v jednom obchode a zarábam si na auto."
VOUS LISEZ
Texting with CuteBoy♡☆ (Dokončené✔)
Roman pour Adolescents,,Milujem ťa." ,,Ale čo ak ja nedokážem milovať?" Viac sa dočítate v príbehu❤