Sweet Kiss

689 7 0
                                    

Min Hee berjalan di laluan pejalan kaki sambil mendengar lagu 'Lucky' nyanyian boy band terkenal, EXO. Min Hee obses dengan kumpulan tersebut especially, Oh Sehun. Sambil dia mendengar lagu, dia stalk ig Sehun. Dia follow semua fan acc Sehun. Kawan dia, Young Mi pun dah naik rimas dengan dia. Mana taknya, setiap hari asyik cerita pasal Sehun, Sehun, Sehun.

"Sehun oppa, bogoshipeo."

Setelah tiba di sekolah dia mengambil tempat di sebelah Young Mi. Baru dia nak buka mulut, Young Mi mengangkat tangan di depan muka Min Hee.

"Aku dah tahu apa yang kau nak cakap. Kau ni bila lah nak berhenti sukakan dia. Dia bukannya kenal kau pun. Kau pun tak pernah jumpa dia. Lagipun kau tu cuma fan dia je. Kau dengan Sehun macam langit dengan bumi kot. Dia k-idol kau tu cuma pelajar sekolah je. Sedarlah weyh, sampai bila kau nak macan ni. Oh Sehun takkan pandang kau. Entah-entah dia langsung tak kenal kau. Stop like him. Move on." Young Mi membebel.

"No. Aku takkan berhenti sukakan dia. No, I love him so much. Kau ingat senang ke nak move on. Dah banyak kali aku cuba, tapi tak boleh. Sebab apa? Sebab badan aku tak nak. Aku tak kisah kalau dia tak kenal aku pun... sebab aku akan cintakan dia sampai bila-bila. Aku cintakan dia, Young Mi. Aku sedar aku ni sapa kalau nak dibandingkan dengan dia yang hot tu. Tapi hati aku still nakkan dia, jadi milik aku, forever."

"Even dia dah ada yeojachingu?" Min Hee mengangguk.

"Are you crazy?"

"Yes, I am."

"Sampai bila kau nak buat macam ni. Dia pun ada kehidupan dia sendiri. Dia mestilah nak ada wife dan anak. Kau nak kongkong hidup dia kenapa?"

"SEBAB AKU CINTAKAN DIA, YOUNG MI. KAU TAK FAHAM KE?"

"Memang aku tak faham. Sebab kau bukan Min Hee yang aku kenal. Kau cuma seorang yeoja yang obses dengan lelaki yang tak pernah sedar kewujudan diri kau."

"Aku tak boleh nak move on, Young Mi. Tak boleh. Aku nak dia jadi milik aku. He's forever mine! Only mine!" Min Hee mengambil begnya dan keluar dari kelas. Dia menuju ke kafe yang berdekatan.

Dia duduk di penjuru kafe tersebut. "Bukannya aku tak nak move on. Tapi tak boleh." Air mata Min Hee akhirnya jatuh setelah dia tahan dari kelas lagi. Min Hee memandang ke luar.

"I wish, I can kiss your lips, Sehun oppa."

"Saya harap saya akan jadi isteri awak dan mama kepada anak-anak awak."

"But, I know it's impossible." Min Hee mengeluh.

"Should I move on?"

"Should I?"

Min Hee keluar dari kafe dan dia ternampak seseorang yang dia kenal.

"Seolma..."

Tetiba mulutnya ditekup dengan kain.

"Hmmm!! Hmmm!!" Min Hee meronta-ronta namun dia semakin lama semakin lemah dan akhirnya dia pengsan.

"Wooo, Sehun. Sasaeng fan kau lawa, doh. Perfect body."

"Senyaplah kau, Kai. Dah bawa dia."

As you wish, honey. I will make you mine, forever. Sehun smirk.

Dia sebenarnya dah lama ikut Min Hee, cuma Min Hee je yang tak perasan. Dia mengikut Min Hee sampai ke sekolah. Pertelingkahan Min Hee denga Young Mi pun dia dengar. Dia tak sangka sampai macam tu sekali Min Hee suka dia. Eh, silap. Cintakan dia. Dia dah buat keputusan untuk membuat Min Hee sebagai wife dia.

"Erghh~ aku kat mana ni?" Min Hee memandang sekeliling dan dia nampak yang dia bukan berada di biliknya. Bilik sapa ni? Macam mana aku ada kat sini? Min Hee mengingat kembali kejadian yang berlaku pada dirinya sebelum ni.

Sehun smutWhere stories live. Discover now