Stop It

526 6 1
                                    

Ji Hyun pov

Hari ni aku bangun awal untuk ke sekolah. Haih, bila nak hari Sabtu ni. Aku tengok kalendar yang ada dekat atas meja belajar aku. Ok, hari ni baru hari Isnin. Mood malas aku selalu muncul bila hari Isnin.

Aku bangun dari katil dan capai tuala lalu masuk ke dalam bilik air. Seriously, asal aku malas sangat ni. Selesai mandi dan pakai baju, aku terus turun ke bawah. Hmm... nampaknya semua dah ada.

"Good morning appa, eomma, eonnie, oppa." Aku duduk dekat sebelah eomma.

"Morning." Jawab mereka serentak.

"Cepat makan. Kang lambat nanti." Oppa pandang aku.

"Nae."

Sekarang ni, aku dah sampai dekat sekolah. Dari jauh lagi aku nampak lelaki tu tengah borak dengan perempuan-perempuan tu. Alamak, dah datang dah. Cepat-cepat aku jalan. Shit, kenapa dengan aku ni. Bila nampak dia je benda tu datang.

Aku melangkah masuk ke kelas dengan muka poker. Okey, asal aku ikut muka mamat tu pula. Aku berjalan menuju tempat duduk aku. Hmm... kawan aku tak datang lagi. Ceh, semalam beria-ria suruh aku datang awal. Last-last diorang pula yang datang lambat.

"Ji Hye!" Ha, panjang umur kawan-kawan aku.

"Lambatnya, sampai."

"Ala, dia pun baru sampai." Eun Min duduk dekat sebelah aku.

"Wei, tadi dekat depan pagar aku nampak dia dengan senior-senior kita. Perasaan tu muncul lagi ke?" Aku menganggukkan kepala.

"Aku tak sukalah dengan perasaan ni." Aku mengeluh.

"Ala... apa kata kau serang je dia tu." Eun Ji yang duduk dekat depan aku mula tersenyum senget.

"Kau gila? Memang tak lah."

"Ala.. belum cuba belum tahukan?" Soo young mengangkat keningnya.

"Hell no."

"Wei, dia dah datang. Hye tahan tau." Soo young ketawakan aku.

Kurang asam betul. "Aku tahulah." Aku pandang ke tingkap tak nak aku pandang dia kang tak pasal-pasal naya aku.

"Hai, Ji Hye. Bila kau sampai?" Oh no!!! Shit. Dia buat lagi. Dia buat suara tu lagi. Bau badan dia buat aku tak boleh nak kawal nafsu aku. Aku pandang dia.

"Bla lah. Sibuk je. Suka hati akulah nak datang pukul berapa yang kau kisah kenapa?" Aku cepat-cepat pandang tempat lain. Bibir dia tu menggoda aku. Dengan bau cologne dia lagi memang buat aku jadi gila tahu tak.

"Alaa... kau ni asyik nak marah aku je." Dia pout. Aku ulang dia pout. Dia ni memang buat aku hilang kawalan lah.

"Hisy, bla lah." Please Sehun jangan buat aku macam ni. Tolonglah aku tak nak perasaan ni selalu muncul.

"Tak nak." Dia pout and silangkan tangan dia dekat dada sambil duduk sebelah aku. Mana pergi Eun Ji. Aku cari dia. Shit. Dia pergi dating dengan boyfriend dia pulak, Kim Jong In.

"Apa masalah kau?" Aku pandang dia tajam.

"Aku nak kawan dengan kau je." Dia muncungkan bibir dia lagi. Haih, dia ni kang aku kiss juga dia kat sini nanti.

"Aku tak nak kawan dengan kau. Full stop." Aku pandang depan.

"Kenapa? Aku dah lama nak kawan dengan kau. Kau benci aku, ke?" Haih, for your information aku suka kau sangat-sangat sampai aku rasa nak fuck kau tahu tak. That's why aku larikan diri dari kau. Tapi takkan aku nak cakap dekat dia macam tu.

"Aku benci kau. Puas hati. Dah bla." Aku jeling dia. Aku dapat rasakan dia kecewa. Muka dia masam je. Dia pout. Mianhei Sehunnie~

Aku rasa nak menangis. Tak guna. Selang beberapa saat kemudian, cikgu Jimin masuk. Pembelajaran bermula.

Sehun smutWhere stories live. Discover now