Kidnapper

235 4 0
                                    

Sena tersedar dari pengsanya. Fia memandang sekeliling dan terkejut sebab dekat tempat tu penuh dengan barang-barang seram.

"Ummmpphhhh... ummmpphhh.." mulutnya diseletip.

Sehun yang sedang melakukan sesuatu, berhenti dan memandang Sena. Dia menarik Sena menggunakan tali yang telah di ikat di kakinya. Sena menjerit. Selepas itu, Sehun menulis di atas kertas.

Jangan bising. Sena menganggukkan kepala. Sehun membuka seletip di mulut Sena dan memotong tali di tangannya.

Aku nak kau ceritakan dekat aku 3 cerita seram. Sehun menunjukkan kertas tersebut kepada Sena.

"Wae?" Sehun menulis lagi.

Aku nak tidur. Aku boleh tidur kalau badan aku tak panas. Sena mengangguk.

Sena pun menceritakan cerita seram yang dia tahu. Setelah selesai, Sehun tidur di atas bahunya. Dia membaringkan Sehun di atas tilam. Sena mengambil pisau yang berhampiran dengannya dan memotong tali di kakinya. Dia berjalan dengan perlahan sebab tak nak kejutkan Sehun. Dia pusing ke belakang untuk melihat sama ada Sehun tersedar atau tidak. Sehun hilang. Dia pandang ke depan dan tiba-tiba Sehun meletakkan pisau di lehernya dari belakang.

"Kenapa tak tidur? Saya akan ceritakan cerita seram saya pula. Mianhae, gomawo, saranghae." Tiba-tiba Sena memegang lengan Sehun dan dia memusingkan badannya lalu dia mencium bibir Sehun. Pisau di tangan Sehun terlepas. Tangan Sena memeluk leher Sehun, manakala Sehun memeluk pinggang Sena.

Sehun mendalamkan ciuman tersebut. Semakin lama semakin agresif. Sena menolak Sehun ke atas tilam tanpa memutuskan ciuman tersebut. Dia membuka pakaian Sehun dan mencium kembali bibir Sehun. Kemudian, ciumannya beralih ke leher Sehun.

"Erghhh~~" Sehun merengek. Selepas itu, Sena mencium di setiap sudut badan Sehun. Dia memegang 'kawan' Sehun dan bermain dengannya.

"Argghhh~ erghhh~" Sehun merengek kesedapan. Sehun mencium bibir Sena dengan rakus.

Tiba-tiba 'kawan' Sehun mengeluarkan cecair. Sehun menindih Sena dan membuka semua pakaian Sena. Mereka berdua senyum. Tanpa sebarang benang kain yang berada di badan mereka. Sehun mula meninggalkan love bite di leher Sena.

"Ergghhh~ oppa~" rengekan Sena membuatkan nafsunya menggila. Dia mencium bibir Sena dengan rakus. Dia mencium di setiap sudut badan Sena.

Muka Sehun beralih kepada 'kawan' Sena dan memasukkan jari tengahnya ke dalam vagina Sena beberapa kali dan menyebabkan Sena mencapai kemuncak. Kemudian, Sehun mula menjilat 'kawan' Sena. Sena merengek kesedapan. Sehun semakin membuatnya berasa gila.

"Oppa jebal, Sena tak tahan." Sehun terus memasukkan 'kawan'nya ke dalam Sena. Sena menjerit. Mukanya berkerut menahan kesakitan. Tanggannya mula mencakar badan Sehun. Sehun memandang Sena. Sena memberikan isyarat bahawa Sehun boleh melakukan tugasnya. Sehun mula bergerak ke hadapan dan ke belakang.

"Oppa, Sena nak... arghhhh!" Mereka bersama-sama mengeluarkan cecair apabila berada kemuncak. Sena memeluk pinggang Sehun dan membenamkan mukanya di dada Sehun. Sehun mencium kepala Sena.

"Oppa~ saranghae." Sena memnadang muka Sehun dan mencium bibir Sehun sekali lagi.

"Nado saranghae." Tangan Sehun mula bermaina di tempat sensitif Sena sehingga buat Sena mengerang kesedapan.

"Round two baby." Sehun mula menjalankan projeknya.

THE END.
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Mian dah lama sangat tak update. 😂😂

Malas nak update. Jangan lupa vote and comment 😊😘😙

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sehun smutWhere stories live. Discover now