"Adın ne?"
"Lauren."
"Immm güzel isimmiş." diyerek beni arabasına yasladı. Kafasını boynuma gömerek fısıldadı.
"Evin nerde Lauren?" O anda evimin heryerinde onun portrelerinin olduğunu hatırladım.
"Benim evimde şu an bir arkadaşım kalıyor, yani pek müsait değil."
"O zaman benim evime gideriz." boynumu öptüğünde titredim,bunu farkedince daha çok öpmeye başladı.
"Çok güzelsin Lauren, galiba evi bekleyemicem."
"Bende." dedim ve hızlıca yerlerimizi değiştirdim. Kendimi ona bastırdığımda kafasını geriye attı, açıkta kalan boynunu öpmeye başladım.
"Ihmm"
Kafasını indirip dudaklarıma ulaştı, alt dudağımı sertçe kavradığında bende üst dudağına aynısını yaptım. Dilini ağzımın içine ittiğinde inledim.
"Hmm"
Ellerimi kalçasına koyup kendime bastırdım.
"L-Lauren!" adımı inlediğinde artık son noktadaydım.
"Arabanın anahtarları nerde." diye fısıldadım ağzına doğru.
"Çantamda"
Çantasından anahtarları alıp, arabanın kilidini açtım.
Kapıyı açıp beni içeri itti. Arka koltuğa iyice uzandığımda oda üstüme uzandı. Boynuma yavaşça öperken bana birini öldürmekten daha çok haz veren birşey olduğunu anladım.
Elbisemin açıkta kalan yerleri kendinden geçerek emip öperken bende kendimden geçiyordum.
Elbisemin alt kısmını yukarı doğru sıyırıp, kadınlığımı okşadığında yüksek sesle inledim.
"Camila."
Yattığım yerden doğrulup oturur pozisyona geldim, onu iyice kucağıma yerleştirip elbisesinin fermuarına uzandım, hızlıca fermuarı indirdim.
Elbisenin askılarını indirirken omuzlarına öpücükler kondurdum. Elbisesini beline kadar indirdiğimde kucağımdan kalkıp elbiseyi tamamen çıkardı ve tekrar kucağıma oturdu.
Sütyeninide çıkartıp göğüslerine yumuldum, birisini ağzıma alıp emerken diyerini elimle sıkıyordum.
Yavaş yavaş kendini bana sürtmeye başladığında ikimizde yüksek sesle inledik.
Belime kadar çıkardığı elbisemi dahada kaldırıp kafamdan çıkardı. Sütyenimide çıkarıp beni tekrar yatırdı. Bu sefer o benim göğüslerimle ilgilenirken ben inlemeye benzer mırıltılar çıkarmakla meşguldüm.
Üstümde doğrulup kilodumu çıkarmaya başladı, kendi kilodunu da çıkardıktan sonra üzerime oturup kendini bana sürtmeye başladı.
İkimizde deli gibi inliyorduk , kalçalarından tutup dahada kendime bastırdım.
"Da-daha hızlı" diye inledim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Serial Killer-Camren- (GirlxGirl) ♀
Mistério / SuspenseSmut,Argo,Şiddet,Madde kullanımı içerir. ~~~~~~~ ~~~~~~~ Bakın Bayan Jauregui, kızınızın ciddi derecede psikolojik problemleri var. Lauren'nın yaptığı şeyler normal bir çocuğun yapabileceği şeyler değil." "Hangi altı yaşındaki bir çocuk okulun bahçe...