Goed jongens vandaag starten we met een nieuw project. Zegt de docent. Iedereen begint te juichen. De bedoeling is dat jullie eerst een formulier in moeten vullen. Daar geef je aan of je 1,2 of 3 maanden weg wilt. Je gaat samen met een persoon in een huis. Je moet verplicht een dagboek bij houden over hoe het gaat. Ook moet je de regels op schrijven die jullie maken.
Mijn gedachtes dwalen al weg. Hoe Nice is dit. Als ik met een jongen ben gaan we lekker kloten. En als ik met een meisje ben ja dan snap je me wel. Die komt er niet weg zonder dat ik haar een paar keer heb genomen. Ik vul het blaadje in en ben er van uit gegaan dat het allen over mensen uit de klas ging. Dus dat als is misschien gekozen werd ik met een iemand uit de klas naar dat huis moest gaan. Dus ik had alles netjes in gevuld en gezegd dat ik wel 3 maanden of langer wou als het moest. Ik las het nog half door en leverde het blaadje in. Wij mochten iets voor ons zelf doen terwijl de docent iets in zijn computer in vulde.
Na een paar minuten riep hij onze aandacht en zij dat hij de uitslag had. Ik heb voor sommigen slecht nieuws. Er is geen match tussen twee uit jullie klas. Maar toch is er wel iemand. Ik schrok me rot toen ik dat hoorde. Maar dacht hoe groot is dat kans dat ik moet en dan ook nog met een sukkel. De genen uit onze klas is.... Louis Tomlinson. Iedereen keek me aan en ik deed net of het me niets boeide. Ik had namelijk een hoge repetitie in de klas. En gaat samen naar het huis met..... O nee hé. Zij hij nog. Harry styles. Ik knipperde met mijn ogen en voelde een stomp in mijn arm. Lekker met die homo in een huis. Jullie blijven voor 3 maanden. Zegt de docent. Fuck mompel in in mijn zelf. Waarom hem. Hij is de grootse sukkel van de school en het is nog een homo ook. Succes met het neuken van een homo. Dank je. Sis ik. Louis kom je. Hij zit al en het huis en jullie spullen worden later vandaag gebracht. Ik pak mijn spullen in en loop mee.
Als we er zijn krijg ik nog een brief. Als ik binnen ben word de deur gelijk op slot gedraagt en gooi ik mijn school tas in de hal. En loop verder naar binnen en zie Harry zitten. Hij heeft een lange broek aan en een sweater. Waarom hij altijd langen kleren aan heeft weet ik niet. Het is nu super warm en ik draag een shirt met korte mouwen en ik heb het al warm. Ik ga tegen over hem zitten. Oké we moeten wat dingen bespreken. Harry knikt en gaat goed zitten. We mogen iedere dag een briefje maken met wat we willen zo vaak als we willen. Ik wil dat graag schrijven. Zegt Harry. Oké is goed.
We hebben al wat standaard regels zo als.
-blijf bij het huis
- niet elkaar pijn doen
En dat soort dingen. Ook hebben we afgesproken dat we gewoon mogen doen wat we willen. En dat Harry op de bank slaapt omdat we niet bij elkaar in bed willen slapen. Ook gaan we om de dag koken. Dat mag je een keer van elkaar overnemen maar dat moet je de volgende dag ook gewoon koken. En zo verzinnen we nog wat basic regels die iedereen wel kent. We hebben besloten dat ik als eerste ga koken en ga dan ook pasta pesto maken.Harry schrijft alles op en vraagt of ik nog anderen dingen wil. Uu ja doe maar sigaretten en bier ofzo. Harry schrijft het op gooit het briefje door de briefen bus waardoor hij in een bak komt. Ik ga douchen. Is goed. Sukkel mompel ik er tegen aan. En hij rent snel naar boven. Ik wist wel dat hij bang was. Mijn vrienden en ik heb en hem al jaren lang gepest. Nu nog steeds maar steeds minder omdat we het saai beginnen te vinden.
Na een tijdje gaat de bel. Ik ga wel. Zegt Harry. Hij doet de deur open en pakt de spullen aan. Hij gooit de sigaretten naar mijn hoofd en loopt naar de keuken. De spullen om te koken staan in de keuken. Oké. Ik kijk hoe laat is het. Iets over 5 ik begin alvast met koken oké. Ja is prima. Dek jij de tafel dan zo. Ja oké. Ik loop naar de keuken en doe mijn ding
Na een tijdje zet ik de pannen met eten op tafel. Ik schep wat eten voor mijn zelf op en begin te eten. als ik zie hoe weinig Harry op zijn bord doet trek ik me er niets van aan. Maar als ik dan zie dat ik zelfs nog sneller klaar ben vind ik het raar. Hij doet er het dubbelen over dan ik en hij eet het niet eens op. Vind je het niet lekker ofzo. Nee ik vind het heerlijk ik heb gewoon niet zoon honger. Oké. Wil je nog een toetje. Hij schut zijn hoofd snel heen en weer en zegt nee. En loopt snel van tafel. Zelf heb in ook niet zoon zin in een toetje en loop naar de tv waar Harry ook zit. Wat logies is wand hij slaapt daar.
Na een tijdje zie ik dat hij slaapt. Ik pak zijn dekens en leg het over hem heen. Zelf loop ik naar boven en kleed ik mijn zelf uit en ga ook slapen.
Wooow hoofdstuk 1 is af hoop dat jullie het leuk vinden. Voor de mensen die heel graag willen weten Waneer de andere jongens en 5sos komt. Dat is pas ik deel 8. Sorry daar voor maar nu eerst heel veel Larry shit 😊
JE LEEST
The school project. Ft larry
FanfictionBevat -smut -larry -groftaal gebruik -5sos Geen waarschuwing voor smut stukjes. En ik heb niets tegen gay mensen. Heb geen beschrijving dat leest toch bijna niemand. Ik heb dyslectie dus sorry voor spel fouten. Also ik was vet jong toen ik di...