Deel 7

2.7K 36 0
                                    

                  ~Pov Louis~
Als ik al een tijdje wakker ben besluit ik naar beneden te gaan terwijl hazz nog vredig licht te slapen. Als ik beneden ben zie ik het kladblok van Harry liggen. Ik pak hem op en kijk er even in. Hij kan echt goed tekenen. Er zitten ook een paar liedjes in. De teksten zijn best goed. Er is een tekening waar boven staat: droom familie. Hij heeft zich zelf met zijn ouders en zus getekend. Hij houd de hand van een jongen vast die wel een beetje op mij lijkt. En zijn ouders zien er lief en verlieft uit. Ik krijg een lach op mijn gezicht en leg hem weg.

Ik loop naar de keuken en maak wat yoghurt klaar met wat fruit. Tot ik twee sterken armen om me heen voel. Hey hazz. Zeg ik met een smile. Mag ik ook wat yoghurt. Tuurlijk. Neem die van mij maar. Thnx lou zegt hij en geeft me een kus.

Als ik klaar ben ruim ik de schaaltjes en lepels op samen met hazz en gaan we samen op de bank zitten. Hazza wat gaan we eigelijk doen met dat random pakketje. In de fik steken ofzo. Zegt hij lachend. Oké. Zeg ik. We pakken de doos en een aansteker en lopen naar de tuin. En vlak voordat ik het wil aansteken houd hazz me tegen. Ik kijk hem vragend aan. We hebben benzine en een brandblusser nodig. Oké. Zeg ik. We bestellen de spullen en al snel is het er.

We gooien wat benzine over de doos en steken het aan. Snel rennen we weg en kijken naar het vuur. Weetje wat ik nu mis. Zeg ik. marshmallow's ? Ja dat ja. Wil je er een. Zegt hazz en houd een zak voor mijn neus. OMG. zeg ik en geef hem een knuffel. We pakken wat stokjes en houden boven het vuur.

Na een tijdje hebben we het vuur uitgemaakt en zitten we nog gezellig buiten. Zullen we vanavond barbecueën lou. Zegt Harry. Tuurlijk. En dan vanavond de laatste marshmallow's boven de vuur korf? Vraag ik. Lijkt me leuk lou. Zegt hazz en geeft me een kus.

~Pov jace~
Vandaag gaan we dag drie kijken bij Louis en die homo Harry. Als de docent komt lult hij nog wat maar ik let niet helemaal op. Als hij begint zien we Harry staan in de keuken in zijn onderbroek. Heeft hij tattoos. Nooit geweten we zien nog dat Harry geïrriteerd weg loopt terwijl Louis eten gaat maken.

Er is nog een stukje waarbij Harry Louis bijna wilt slaan maar dat was niet zo heel erg bijzonder.

Als Harry naar Louis loop gebeurt er iets dat liefst niet had willen zien. Ze beginnen elkaar te zoenen. Omdat ik er niet meer tegen kan loop ik het lokaal uit. Onderweg kom ik Liam tegen. Ik heb die Payne nooit gemogen. Om mijn woeden kwijt te raken sla ik hem maar uit het niets. Gast wat is jou probleem. Zegt Zayn die naar Liam loopt. Ulg komt die Malik er ook nog mee bemoeien. Zeg ik en loop weg naar de wc en blijf daar tot het uur is afgelopen.

~Pov Harry~
Louis mag ik even jou telefoon lenen? Licht er aan waar voor zegt Louis en houd zijn telefoon weg bij mij. Ik grinnik en schut nee. Ik heb al sins we hier zitten niets tegen Niall mijn internet vriend gezegd. Oké. Maar beloof dat je niets raars doet. Nee ik beloof het lou geeft die telefoon nou. Nee eerst een kus. Ik zucht en geeft hem een kus. Hij geeft me te telefoon unlockt en loopt even naar binnen.

Hier zegt hij als hij terug komt en gooit een dekentje naar me toe en trekt zelf een trui aan. Lou is dan mijn trui. Zeg in als hij naast me komt zitten onder het dekentje. Maar die van jou zijn zo groot en zacht. Zegt hij. Ik hou van je lou. Ik hou ook van jou hazz. Zegt hij en geeft me een kus.

Ik heb een heel gesprek met Niall over van alles. Ik heb hem alles uitgelegd en ook alles over Lou. En hij is gelukkig blij voor ons.We hadden nog de brief door gelezen en daar stond dat we ook een keer in de maand bezoek mochten hebben van 1 iemand. Dus we hebben besloten dat Niall de eersten is die mag komen.

Na de bbq zitten we nog bij de vuurkorf tegen elkaar aan. Als ik merk dat lou in slaap is gevallen wacht ik nog even tot het vuur uit is en breng hem daar naar naar bed. Ik leg hem neer en doe de dekens over hem heen. Zelf ga ik naast hem liggen en sla een arm om hem een. En zo vallen we samen ik slaap.

Nieuw deel jeehh😂😂. Hoop dat het leuk was. En anders heb je maar pech 😑 doegg👋🏻👋🏻

The school project. Ft larry Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu