Öncelikle herkese merhaba. Umarım herkes iyidir.
Burada bir konuya değinmek istiyorum. Biliyorum bu konu hakkında anlayış gösterenleriniz de var aranızda ama bir o kadar da 'ukalaca' ve 'saygısızca' karşılayanlar da var. Burada buna açıklık getirmek istiyorum.
Belki konuyu bilmeyenleriniz bile vardır.
İlk isteklerinizi yazdığınız bölümde belirttiğim üzere sizden önemli bir ricam var; bu sayfaya yazdığınızda diğer sayfalarla irtibata geçmemeniz.
Bazıları bunu farklı yerlerden anlıyor ve gayet atarlı bir şekilde yazıyorlar.
"Sanane benim kiminle irtibata geçeceğimden!" Gibi. Bu gerçekten saygısızlık.
Benim burada bahsettiğim şey egomdan ya da popomun kalkıklığından değil. Benim burada bahsettiğim
Yapılan kapaklarda emek olması. Vakit harcanması.
Birden fazla tasarım sayfasıyla irtibata geçmenizi istemememin sebebi vakit kaybı olmaması. Ben demiyorum ki sonrasında da yapmamalısınız. Kesinlikle hayır! Beni ilgilendirmez sonrası. Beni ilgilendiren kısım benimle irtibata geçtiğiniz andır.
Sonuçta iki taraftan da kapak tasarlanıp paylaşılıyor ama birini seçiyorsunuz. Bu bana göre gerçekten mantıklı gelmiyor.
Şunu da söylemek isterim; bu ne benim ne de diğer sayfaların gerçek işi değil. Profesyonel de değiliz ya da kendi adıma konuşayım.
Ben bir profesyonel değilim
Bu işten para kazanmıyorum ya da grafik tasarım gibi bir bölüm bitirmedim.
Ben 17 yaşında genç bir öğrenciyim
Burada sizlere kapak hazırlamamamın en büyük sebebi çoğunluğun kapak yapamaması/ kapak yaparken zorlanması.
Yazarken üslubunuza dikkat etmeniz gerekir. Sizin karşınızda bir insan var. Emir cümleleri kurarak bir yere varamazsınız.
Yani anlayacağınız kimsenin keyfini bekleyecek değilim.
Ya da saygısızlıklara sessiz kalacak değilim.
Beğenmeyebilirsiniz elbette bu hakka sahipsiniz şayet gelip de bunu saygısız bir şekilde dile getiriyorsanız işte o zaman işler değişir.
Kullandığınız üslup sizin seviyenizi gösterir.Her neyse umarım bunları yanlış anlamazsınız.
Buradan sonra söyleyeceklerimi sadece üzerine alınması gerekenler anlayacaktır.
1.egonu tatmin etmek adına saçma saçma şeyler yazıp engelleyen/ sessize alan ucube. Biliyorum ki bunu okuyorsun :)
Umarım üstteki açıklamayı algılayabilmişsindir zira kendini haklı çıkartmış gibi göstermek için yazıp engelleyen bir korkaksın.
Umarım bir daha karşıma çıkmazsın.
Sen seviyeni gayet açık nir şekilde belli ettin.
Umarım en yakın zamanda sosyal medyadan uzaklaşırsın. Hepimiz için en iyisi bu olur. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Kapak Tasarımı 1
RandomİSTEK ALIMLARI BİTMİŞTİR! KAPAK İSTİYORSANIZ LÜTFEN İKİNCİ KİTABA GEÇİN