Prolog

28.2K 815 33
                                    


Intuicija. Neki to zovu osećaj, drugi predosećaj, postoje oni koji veruju u magiju . . . meni je to sve jedno te isto, ja to zovem intuicija. Intuicija je kada ti se stegne stomak, nakostreše dlačice na vratu, prožima te jeza . . . sve to osetim, ali ono što nikad ne mogu da pogodim jeste ishod, nekad je dobro a nekad zlo.

Danas je jedan od tih dana kada me moja intuicija muči, ne mogu pogoditi ishod, ne znam da li me čeka loše ili dobro.

Ko bi rekao da ću sa dvadesetčetiri godine pristati da živim sa ocem, ocem koji je srećno oženjen i ima porodicu. Sutra ću preleteti okean i vratiti se u zemlju mojih predaku,u Srbiju. Moja majka i ja smo živele deset godina u Kaliforniji i četrnest u Londonu, ona je bila magistar političkih nauka i dekan na fakiltetu, ja sam krenula njenim stopama profesora i diplomirala sam englesku književnost.

Bila je jako ponosna na mene . . . Moja majka je umrla pre tri meseca od raka jajnika. Nisam znala da je bolesna do samog kraja. Ali moj otac jeste, majka mu je napokon dozvolila da brine o meni, bilo je kasno ali rekla mi je da je oduševljen tom idejom.

Ja sam rezultat jedne kratke veze, tačnije letovanja.Naime moj otac je upravo prekinuo dugu vezu i pobegao je u Grčku na odmor, moja majka je već bila tamo i tu se se spetljali. Po povratku kući moj otac je saznao da je njegova devojka trudna i pomirili su se, nažalost nakon dva meseca i moja majka je ustanovila isto.

Moja majka nije zahtevala ništa od mog oca, za nju je on bio samo avantura, zato se on oženio devojkom a moja majka je odlučila da me rodi. Ali nije sve idealno, moja majka je bila dete od koje se očekivala karijera, tako da je nastavila u tom pravcu.

Kad sam se rodila oboje su želeli starateljstvo ali porodica moje majke je bila bogata a moj otac je bio običan građevinski radnik. Naravno starateljstvo je pripalo mojoj majci i ubrzo me je odvela u Ameriku. Moja majka nije bila loša osoba, nije branila mom ocu da me viđa i dovodila me je u Srbiju dok sam bila mala, ali vremenom se to razredilo, ja sam krenula u školu, išla sam na različite aktivnosti, tako da sam oca viđala smo na svoj rođendan. Mada ga već dve godine nisam videla jer sam često putovala sa majkom.

Ne znam kako da se osećam povodom majčine želje ali ispuniću je. Naime ona je želela da se vratim u Srbiju, detaljno mi je objasnila da se moj otac slaže i da mu toliko duguje, uostalom sad sam sama. Moj otac, Dragan mi je pronašao posao na fakultetu koji je izgleda u blizini njegove kuće, tako da ću predavati engleski jezik i živeti sa ocem, njegovom suprugom Marijom i dva brata. Stefan je stariji od mene šest meseci a Uroš je mlađi i ima sedamnaest godina. Ne znam kako izgledaju, sećam ih se dok su bili klinci ali nismo se videli godinama.

To je to, danas se opraštam sa prijateljima i krećem u novi život.


Ovo će biti nežna ljubavna priča, obavestiću vas naknadno o izbacivanju nastavka.



Osećaj tvog dodira 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora