💜Špatné dvojče 2/3

1.3K 121 17
                                    

Jungkook ležel ve své posteli. Už to byly dva dny od jejich - Myslím, kdy Jungkook předstíral, že je Sunyoul a šel s Taehyung-em na rande. Přišlo pondělí a Taehyung nedovedl Jungkook-a k jeho třídě, neseděl s ním u oběda, a nechal tak Jungkooka pro jednou znovu samotného, jelikož Sunyoul se stále nevrátil z tréninku.

Stýskalo se mu po Taehyung-ovi až moc pro jeho vlastní dobro. Začal sledovat Taehyung-ův twitter a instagram, jednou začas si uložil Taehyung-ovu fotku nebo dvě (nezmiňuju to, jak jedna z fotek byla jako jeho tapeta na obrazovce telefonu).

Taehyung byl opravdu už v jeho světě, k Jungkook-ově zděšení. Taehyung už dál neotravoval Sunyoul-a. Takže si dvojčata vrátila své mobily. Ale starší stále sledoval Jungkook-a, kdykoliv dostal šanci. A Jungkook si opravdu myslel, že Taehyung opravdu musí mít rád Sunyoul-a, jelikož měl pořád ten obdivující pohled, když uviděl "Sunyoul-a" (neboli Jungkook-a).

Mladší potichu zasténal, nechtíc aby ho jeho bratr slyšel z vedlejší místnosti. A tohle bylo špatné, protože Jungkook si o tom s nikým nemohl promluvit, jelikož sám Sunyoul do toho byl zapletený.

Podíval se na jeho zamykací obrazovku, byla tam Taehyung-ova fotka, kterou potají pořídil, když spolu byli v kavárně. Taehyung zrovna upíjel ze svého jahodového nápoje a vypadl nádherně jako vždy. Jungkook se smutně usmál. „Přeju si, abys měl rád mě, ne Sunyoul-a."

A tak Jungkook přišel se svým vychytralým plánem, jak Taehyunga donutit aby s ním jen mluvil. To bylo vše, co chtěl.

+

Neznámý
Út/18:01
Hey.

Taehyungie
Út/18:01
um ahoj?

Taehyung samozřejmě odpověděl rychle, jedna z vlastností, kterou měl na něm Jungkook rád.

Taehuyngie
Út/18:01
Kdo jsi?

Neznámý
Út/18:02
To jsem já, Sunyoul.
Út/18:02
Změnil jsem si číslo.
Út/18:02
Chtěl jsem ti to jen dát vědět kdybys
mi chtěl napsat nebo tak.

Popravdě, Sunyoul si nezměnil číslo. Bylo to jen Jungkook-ovo číslo. To byl ten plán, o kterém mluvil.

Taehyungie
Út/18:03
oh ahoj sunyoulie˄˄
Út/18:03 
*sunyoul-e, chtěl jsem napsat sunyoul

Sunyoul
Út/18:03
To je dobré, můžeš mi říkat jak jen chceš.

Taehuyngie
Út/18:03
můžu ti teda říkat zlato teda?

Sunyoul
Út/18:04 
Cokoliv chceš.


Jungkook se usmál, připomnělo mu to, to jak si poprvé psal s Taehyung-em. Tohle bude jen na chvíli. Jen dokud se Jungkook nedostane přes tohle Taehyung období.

Psali stejně jako naposledy do devíti do večera, než šli oba spát, aby se vzbudili brzy do školy.

Sunyoul se to nedozví. Minimálně ne do příštího týdne, pak přestanu.

Proč musím mít tak moc rád Taehyung-a?

+

Samozřejmě, že další den Taehyung čekal na Jungkook-a. Mladší to z poloviny i očekával. Chtěl se znovu cítit speciální pro Taehyung-a, i když tak využíval svého bratra.

Taekooked || Oneshots || CZKde žijí příběhy. Začni objevovat